Türkiye'de en çok kullanılan emojiler! Kadınlar mı yoksa erkekler mi daha çok emoji kullanıyor?

Türkiye'de en çok kullanılan emojiler! Kadınlar mı yoksa erkekler mi daha çok emoji kullanıyor?
Araştırma sonucu: Türkiye'de en çok kullanılan ilk beş emoji

Yaşa ve cinsiyete göre fark göstermeyen ilk beşin ilk sırasında gülmekten gözyaşı döken emoji yer alıyor. İkincisi gözünü kısarak gülme ifadesi. Üçüncü ise kalp emojisi. Dördüncü sırada ise ağızdan kalp çıkan görsel yaygın... Başparmağın havada olduğu, 'Tamam, beğendim, anladım!' işaret ise beşinci sırada. Kırık, "Erkekler kalp şeklini kadınlara göre daha yoğun kullanıyor. Ağızdan kalp çıkan öpücük figürünü insan sevdiklerine gönderirdi. Şimdi arkadaşlara da gönderiliyor" diyerek anlatıyor..

Peki sizce; Kadınlar mı yoksa erkekler mi Türkiye'de daha fazla emoji kullanıyor?
#Meczup
Tabii ki kadınlar çok fazla gönderiyor.
Artık erkekler kadınlardan daha fazla emoji gönderiyor.
Ben emoji kullanmam. Kullananları da sevmem.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Türkiye'de en çok kullanılan emojiler! Kadınlar mı yoksa erkekler mi daha çok emoji kullanıyor?
Cevapla