Bende öyle derim. Çünkü bu umursamadığım anlamına gelir eğer böyle yazdığım biri varsa anlasın ki sıkılmışım bıkmışım ya da son dediği sinirlerimi bozmuş olabilir. Yoks bende sevmem bana yazan hakkında da, demekki istemiyor konuşmak benle derim daha da yazmam..🙄😂
İnternet & Teknoloji konusunda 913 cevap paylaştı.
Bunlar bitiş cümlesi konu açılacak bir zaman da değilse ertesi gün günaydın diye yine adımı atarız problem değil ama prenseslerimizin incisi dökülür yerinden kalkmasınlar 😃
En İyi Cevaplar