arkadaşlar telefonda başıma gelen garip şeylerden birisi şarjın aniden düşmesi sorunu. örneğin bugün telefonu şarja taktım %11 ken %2ye düştü
bu olay birkaç defa başıma geldi. acaba hakkaten şarjım normalde yüzde 2'lerdeydi de telefonu yeniden başlatınca mı aklı başına geldi yoksa %11 den hakkatende birdenbire %2'lere düştü. acaba bir problem mi var yoksa normal midir bu durumlar. görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
bu olay birkaç defa başıma geldi. acaba hakkaten şarjım normalde yüzde 2'lerdeydi de telefonu yeniden başlatınca mı aklı başına geldi yoksa %11 den hakkatende birdenbire %2'lere düştü. acaba bir problem mi var yoksa normal midir bu durumlar. görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar