Şarjın Aniden Düşmesi Normal Mi?

arkadaşlar telefonda başıma gelen garip şeylerden birisi şarjın aniden düşmesi sorunu. örneğin bugün telefonu şarja taktım %11 ken %2ye düştü

bu olay birkaç defa başıma geldi. acaba hakkaten şarjım normalde yüzde 2'lerdeydi de telefonu yeniden başlatınca mı aklı başına geldi yoksa %11 den hakkatende birdenbire %2'lere düştü. acaba bir problem mi var yoksa normal midir bu durumlar. görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Şarjın Aniden Düşmesi Normal Mi?
Cevapla