Sosyal medyanın toplumumuzun gelişimine etkisi olumlu yönde mi oldu olumsuz yönde mi?

Bana kalırsa herkes kendini prens/prenses gösterme kaygısı içine girdi. Çünkü sosyal medya kullanıcılarının hemen hemen hepsi eleştiri alanında kendini bir otorite olarak görmeye başladı. Bundandır ki birçok insan Türkçeyi daha düzgün kullanmaya, insanlarla olan diyaloglarını ilerletmeye başladılar. Hep daha iyisini hedeflediler. Çünkü yapacakları minnacık hata takipçilerinin gözünden kaçmayacak, eleştiri yağmuruna tutulacaklardı. Son olarak toplum olarak sanki özgüvenimiz de gelişti. Kurduğumuz iddialı cümleler, burnumuzdan kıl aldırmayan hallerimiz, kimseyi beğenmeyişlerimiz omuzlarımızı daha bir dikleştirdi sanki ha? Fakirlik suç sayıldı, az takipçisi olan asosyal anıldı.
Tüm bu olumlu (!) gelişmelerin yanına sizin eklemek istedikleriniz neler olurdu?
Sosyal medyanın toplumumuzun gelişimine etkisi olumlu yönde mi oldu olumsuz yönde mi?

#Bansheesunar
#BenşiiDiyeceksiniz
#SonSoruHakkım
#SosyalMedyaVeToplum
#KendiniSev
Sosyal medyanın toplumumuzun gelişimine etkisi olumlu yönde mi oldu olumsuz yönde mi?
Cevapla