Telefonum çok geç şarj oluyor ve şarjı çok çabuk bitiyor neden olabilir böyle bir sıkıntı?

Geçten kastım 8 saat ve 2 saat içinde hızla bitiyor nasıl çözebiliriz mübarekler sıkıntıyı telefonun markası casper VIA m1. bugün şarja koydum tekrar 10:00 dan 16:45 civarına kadar %83 doldu tüm dolmasını beklemedim bide pil optimizasyon uygulaması indirdim ordada %85 te çekin diye açıklamaya yazmışlar
Telefonum çok geç şarj oluyor ve şarjı çok çabuk bitiyor neden olabilir böyle bir sıkıntı????
Telefonum çok geç şarj oluyor ve şarjı çok çabuk bitiyor neden olabilir böyle bir sıkıntı?
Cevapla