Geçten kastım 8 saat ve 2 saat içinde hızla bitiyor nasıl çözebiliriz mübarekler sıkıntıyı telefonun markası casper VIA m1. bugün şarja koydum tekrar 10:00 dan 16:45 civarına kadar %83 doldu tüm dolmasını beklemedim bide pil optimizasyon uygulaması indirdim ordada %85 te çekin diye açıklamaya yazmışlar
Telefonum çok geç şarj oluyor ve şarjı çok çabuk bitiyor neden olabilir böyle bir sıkıntı?
En İyi Cevaplar