Seg lcd tv kullananlar bakabilir mi acil cocuk kilidi ile ilgili?

merhaba arkadaşlar seg 106 ekran lcd tv kullanıyoruz smart dahili uydulu
bizimkiler tv izler ben laptopdan takılırım genelde 1-2 ay önce kumandayı nasıl becerdilerse cocuk kilidini aktif etmişler sanırım menüye girip ayarlamak istediğimde fabrika ayarlarına döndürmek istediğimde ok tusu işlem yapmıyor bastıgımda info cıkıyor kumanda konfigurasyonu değiştirilmiş heralde ondan dolayı ok tuşunu kullanamıyorum nasıl o kilidi acabilirim bu arada kanal menüsü de cıkmıyor sadece ayarlar sekmesine ulaşabiliyorum kanallarıda numaralara p+ p- yaparak ulaşabiliyoruz
servis menüsü kodu veya cocuk kilidi acmak icin bir kod bulamadım internette araştrıdım baya ne gibi çözümler önerirsiniz
Seg lcd tv kullananlar bakabilir mi acil cocuk kilidi ile ilgili?
Cevapla