merhaba arkadaşlar seg 106 ekran lcd tv kullanıyoruz smart dahili uydulu
bizimkiler tv izler ben laptopdan takılırım genelde 1-2 ay önce kumandayı nasıl becerdilerse cocuk kilidini aktif etmişler sanırım menüye girip ayarlamak istediğimde fabrika ayarlarına döndürmek istediğimde ok tusu işlem yapmıyor bastıgımda info cıkıyor kumanda konfigurasyonu değiştirilmiş heralde ondan dolayı ok tuşunu kullanamıyorum nasıl o kilidi acabilirim bu arada kanal menüsü de cıkmıyor sadece ayarlar sekmesine ulaşabiliyorum kanallarıda numaralara p+ p- yaparak ulaşabiliyoruz
servis menüsü kodu veya cocuk kilidi acmak icin bir kod bulamadım internette araştrıdım baya ne gibi çözümler önerirsiniz
bizimkiler tv izler ben laptopdan takılırım genelde 1-2 ay önce kumandayı nasıl becerdilerse cocuk kilidini aktif etmişler sanırım menüye girip ayarlamak istediğimde fabrika ayarlarına döndürmek istediğimde ok tusu işlem yapmıyor bastıgımda info cıkıyor kumanda konfigurasyonu değiştirilmiş heralde ondan dolayı ok tuşunu kullanamıyorum nasıl o kilidi acabilirim bu arada kanal menüsü de cıkmıyor sadece ayarlar sekmesine ulaşabiliyorum kanallarıda numaralara p+ p- yaparak ulaşabiliyoruz
servis menüsü kodu veya cocuk kilidi acmak icin bir kod bulamadım internette araştrıdım baya ne gibi çözümler önerirsiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar