Torrent'ten indirdiğim the Sims 4 origin hatası verip açılmıyor. ne yapmalıyım?

crack yaptım
default dosyası silmeyi denedim
sims dosyam zaten program dosyaları (x86) da
yani internette gösterilen tüm yardım yollarını denedim. fakat hala origin is currently not running. diyor
HELP
Torrent'ten indirdiğim the Sims 4 origin hatası verip açılmıyor. ne yapmalıyım?
Cevapla