Bilim adamlarının, uzayın derinliklerinden haber göndermesi adına uzay aracı yolladıklarını bilirsiniz. Bahsedilen uzay aracından gelen sinyal NASA bilim adamlarını çok şaşırtmış ve daha kapsamlı bir çalışmaya başlamışlar.
İlk önce, karmaşık sinyaller bilim adamlarının ilgisini çekiyor. Daha sonra fotoğraflar daha da şaşırtıcı oluyor. Fotoğrafta siyah bir gezegen görüyorlar. Karmaşık sinyalleri tekrar incelediklerinde kurt uluması, aslan kükremesi, patlama sesleri, kahkaha vb. sesleri işiten bilim adamları tekrar ve tekrar incelemeye aldıkları bu sinyallerin yanlış olmadığını anlıyorlar.
Siyah olmasının sebebi 3000 derecede yağan kaya parçaları. Yani anlayacağınız, siyah olmasının sebebi karbondan kaynaklı. Ama kahkaha sesleri, kurt uluması gibi hayat belirten canlıların varlığına hala anlam veremediler. Sizce, NASA'nın koyduğu bu İblis Gezegeni ismi yerinde mi?
NASA'nın İblis Gezegeni olarak adlandırdığı bu gezegen hakkında ortaya atılan teorilerin gerçekliğine inanıyor musunuz?
Dünya da belki de milyonlarca gezegen var. Bizler, daha kendi dünyamızda ki , mikroorganik canlıları bulamamışken, onları yorumlamak epey bir güç. Ses uzayda asla kaybolamaz. Yani, 1000 sene önce ki yaşayan dinazorların, insanların farklı kavimlerin bile sesleri uzayda var olmaktadır. Dünyanın bir varoluşun hikayesinden başlayan ve öyle kabul edilen teorik olan bigbang patlamasından sonra sesin yok olmadığı ve sesin günümüzde üstüne başka sesler eklenerek var olduğu bilinmekte. Kısacası, ses frekanslar ve dalga boyu olarak farklı şekil ve şemada yayılır. Yayılırken bir çok enerjiye dönüşür. Kimisi kinetik, kimisi potansiyel. Fiziksel olarak bir kabiliyeti olmasa dahi bir çok uzay dışında ki meteor, gök taşı, dahasını açıklayamacağımız benzeri cisimlere çarparak yankılanır. Nasa’nın bulduğu ateş ve karbonların moleküller halinde ışıma yapması sonucu oluşan etmenler olsa gerek.
Rusya da 1984 yıllarında bir taşeron şirketi kazı çalışması yapar. Yerin binlerce kilometre altına inmeye çalışır. Kameralar koyar ama alttan devasa sıcaklık çıkar ve kameralar yanar. Daha potansiyelli kamera koyarlar ve o da sıcaklığa dayanamaz. Biraz daha ileriye dönük teknolojik kamera koyarlar ve akıl alınamaz bir ses duyarlar. Cehemneme benzer insan çığlıkları ortaya çıkar. Bu videoyu izlemenizi öneririm ;
Konuyu toparlayacak olursak. Bahsedilen video da rusyanın gerekli yöneticileri ateist olduklarını ve eğer dine inanmış olsalardı kesinlikle sürekli ibadet edeceklerini savunurdu. O sesin etkileri bizlere sesin yok olmayışını belki de yerin altında cehennem olduğunu gösteriyor. Unutulmamalıdır ki dünya üzerinde toplam 7 kat var diye bir tahmin var.
Dünya dışında ki sesler ise tamamen yansıma ve ışımaların etkileşimi ve atomların yer değiştirmesi ile farklı seslere etki eder.
Dünya dışı yaşam olma ihtimali her zaman vardır. Bilim elindeki donelerle ulaşabildiğini açıklar, ulaşamadığına mantık dahilinde yorum yapar, teori üretir.
Dünyada bile ölmek üzereyken kendi hücrelerini yenileyip tekrardan yaşayabilen, herhangi bir uvuzu koptuğunda 2 haftada yenisini yapabilen ve@İnekliPijama nın da dediği gibi su ayısı tarzı bir sürü değişik canlı var.
Biyolojik olarak bunların kaçına net cevap verebiliyoruz. Sadece bazılarına bu sebeple direk yaşam yok diyerek gaz patlamalarının arkasına sığınmamalıyız.
Bilime ilgi uyan üyeler görmek oldukça güzel.☺️ Hala gidemediğimiz gezegenler var. Çok değişik şartlarda yaşam sağlayan canlılar var. Tüm bunlara rağmen A, bilim yok diyor diye yok diyemeyiz -ki bilimde insan gelişirse gelişiyor.☺️
Ya cehhennemi buldularsa hahahahahhahahha kesinlikle belirli gazların belirli taşların sürtme düşme gibi seslerin ses titreşimleri benzer olabiliyor bazen bir şu şişesi bebek Ihlara sesi çıkarabiliyor onun gibi doğa bizi yanıltır
İnternet & Teknoloji konusunda 337 cevap paylaştı.
İlk Uzay aracı düştüğün den beri Nasa zaten Uzaylılarla iletişim halinde Nasa'nın kuruluş amacı bu düşen uzay aracı sayesin de Teklonoji'nin bu denli çabucak ilerlemesinin sebebi uzaylılarla yapılan anlaşmalar sayesin de şu an 51 bölge ve uzay da kurulan bir üst var bilim adamları orada 24 saat çalışıyor ve bu dünyadan saklanıyor çünkü açıklasalar dünya karışacak onun için de çok gizli bir şekilde araştırmalar yürütülüyor yapılan Hollywood filmleriyle de bize şimdi den ilerde olacak teknolojiler gösteriliyor şöyle oturup düşününce 10 yıl öncesin de izlediğin bir film deki teknolojik bir aleti şu an hepimiz kullanmak tayız ve bilim adamları onları geliştirmek için halen çalışıyor şu an için bu söylediklerim çok saçma gelebilir ama ilerleyen yıllar da elllerin de ki belgeleri tek tek açıklayacaklar o zaman herkez uzaylıların olduğuna inanacak
Yanlış bir mantık ve teori çünkü bu yaşadığımız Dünya'da daha önce cin ve Şeytanlar yaşardı şu an bile Varlıklarını sürdürüyorlar o ses dalgaları bence Ateş'in Sıcaklığın kaynama şiddetinden meydana geliyor kaynayan bir suyun kapağından gelen ıslık ve uluma seslerini Düşünelim
Bence orada ki Kayalıkların Yer değiştirmesi, Volkanik Patlamalar , Gaz sıkışmasından kaynakli açığa çıkan sesler v. b. olaylar Gerçekleştiğinden Dışarıya sanki kahkaha , kükreme gibi ses tonundan Verebilir
Onun da belirli bir yörüngesi var güneş etrafında dönmüyor diğer gezegenler gibi maalesef bu konuda daha net bir bilgi yok neyin etrafında döndüğüne dair. Mayalar döneminde bu gezegene niburu ismi verilmiş. Karşılığı ise kaos anlamında ve 21 aralık 2012 de yörüngede tekrar gözükmeye başlamıştır.
İnternet & Teknoloji konusunda 605 cevap paylaştı.
Gaz sıkışması patlama sesleri bazen ilginc sesler çıkarta bilir bu şartlar'da bir parçada canlılık oluşmaz yaşam oluşması için koşullar müsait değil ne bilimsel konustum ya oyle iste.
İlk teorin bana da mantıklı geldi. Ama canlılık oluşması sadece bizim yaşam koşullarımızla açıklanan bir durum. Su ayısını araştırırsan demek istediğimi anlarsın.
bilim adamlarının, pardon nasa nin uzayin derinlerine yolladigi aracin adi voyager1 henuz bizim gunes sisteminden disari cikamadi haber uydurmasyon click bait ne derseniz ondan iste
o ısıya dayanıklı canlılar vardır, kimbilir, ateşten külden yaratılan canlılar vardır. cinler iblisler herşey olabilir. öyle bir gezegen varsa bunlar da yaşıyo olabilir
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > NASA'nın İblis Gezegeni olarak adlandırdığı bu gezegen hakkında ortaya atılan teorilerin gerçekliğine inanıyor musunuz?
En İyi Cevaplar