Gelecek teknolojilerle kablolu kulaklık devri kapanabilir mi sizce? Sizin tercihiniz nedir peki?


Tercihim kablolu kulaklık
Tercihim bluetooth kulaklık
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bluetooth kulaklık öyle yeni bir şey değil. Bir kulağı şarj etmek veya pilini değiştirmek sorun olmamalı. Bu yüzden yıllar geçmesine rağmen halen tercih edilmiyor.
Aynen bende öyle düşünüyorum ama birazda reklam ve piyasa mevzusu var
Geçti bile.. Otobüste metroda falan o sıkışıklıkta rahat oluyor hem.. Ben şahsen Bluetooth kulaklık kullanıyorum.
Düşmüyormu kulaktan
Yok hayır..
Kendimi fbi gibi hissediyorum
Fbi mi yoksa fbi ajanı mı 😜
Fbi gibi hissetmende güzel
Cevap
27Cevap
Ben bim den almıştım 3 4 saate kadar şarjı yetiyor günde 3 4 saaten fazla kulaklık kullanıyorsan eğer senin için iyi olmaz ama benim için şu anda tatmin edici bluetooth kulaklık daha iyi bence.
Blutut kulaklikta ses kalitesi azaliyor fakat cok kullanisli ve daha ekonomik cunku surekli kablosu kopup ya da eskiyip yeni kulaklik almak zorunda kalmiyosun.
kablosuz şeyleri kafama çok yaklaştırmayı sevmem..
ne kadar az sinyal, o kadar az ölü beyin hücresi..
kablosuz kulaklıkla da fm radyolar çalışır hale gelince tamamen vazgeçilmez olurlar o zaman :)
baglantı sorunu olmaması için iyi marka tercih etmek gerekecek oda pahalı olabilir haliyle
Kablolu daha iyi ya... Hem havası var hem şarj sıkıntısı yok...
Düşünüyorum bir tane almayı. Öncelikle hakkında araştırma yapmam gerekli. :):
Bluetooth tan nefret ediyorum. Eski kafalıyım kulaklık konusunda
Gecmeli ama bluetooth kulakliklar biraz kuculmeli..
Fiyat farkından dolayı 10 küsur yıl daha son tüketici için piyasada kalırlar.
kablosuz bin tl dahi olsa kabloludan cıkan ses kalitesini veremez olay kablosuz bir kulaklık ne kadar kaliteli ses verebilir ki?
Kablolu kulaklikmi kaldi ya
Bluetooth kulaklığın hâlâ biçok problemi var, o nedenle kablolular henüz kalkmadı
Parası aynı olsa hiç durmam
Önce şarj sorununu çözmeleri gerek
kablo sokakta sorun olabiliyor :)
O kablo sallanacak ya olsa rahat edemiyorum
Cok pahalilar ama :/
dimi aynen. yıllardır fiyatları düşmüyor.
3 hafta once kardesime aldm ozel indirimim vardi onunla aldm. Kendime alir miyim bilemedim ama kutusu sarj kutusu filan mukemmel :)
Kablosuz daha iyi olur tabiki
Çok iyi olur kabloyla uğraşmaktan yıldım
Geçer ama çok zararlı
eski usul daha iyi kablolu
daha kolay
Geçecek zaten
Kablo sevmiyorum
Şarz sıkıntılı
İkisi de olur
Geçer bencede
geçemez
Geçer
Gecer
bulutut candır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar