Wifi ye bağlı görünüyorum ama sunucu bulunamadı hatası alıyorum. Evdeki diğer cihazlarda wifi çalışıyor sorun nedir?

İphone kullanıyorum. Evdeki diğer telefon ve tabletlerde wifi çalışıyor ama benim telefonum bağlı göründüğü halde bağlanamıyor. Şu an hücreselden yazıyorum. Sorunu nasıl çözebilirim?
Wifi ye bağlı görünüyorum ama sunucu bulunamadı hatası alıyorum. Evdeki diğer cihazlarda wifi çalışıyor sorun nedir?
Cevapla