İphone 6 s telefonum wifi a bağlanmıyor. Güvenlik zayıf diyor. nasıl düzelecek?

yazıya veya ünleme basınca ''wpa güvenlik kabul edilmez, bu sizin wifi ağınızsa yönelticinize bu ağı ve wpa2 kişisel (aes) güvenlik türünü kullanacak şekilde ayarlayın'' diyor. bunu nasıl düzelticem. wifi var, androıd telefonlar bağlanıyor ama ıphone bağlanmıyor kaç gündür. önceden böyle bir sorun yoktu.
İphone 6 s telefonum wifi a bağlanmıyor. Güvenlik zayıf diyor. nasıl düzelecek?
Cevapla