Normalde gözlerim de sıkıntı yok tembellik miyopluk vb. ama fotolar da kayıyor neden olabilir bende mi sıkıntı var sizde de oluyor mu 😂🤗


anı dongulerde gozdekı kasılmlar ısıga karsı odaklanamama sorunu yapabılır.. bı doktora gıdın bence.. ama bı sorun goremeıdm ben pek.. asırı pıskojık bı durum sankı takıntı yaptıysan devamlı sankı bsıı varmıs gıbı olur.. ruyana bıle gırer :D
benim gibi kendini kasıyorsun anlaşılan ondan olabilir
Sol göz baya sağa kaymış problem var galiba doktora göstersen iyi olur bir de göz kaslarını kuvvetlendirme egzersizleri yapabilirsin
İki gözle tek kameraya odaklanmak imkansiz gibi bir sey , problem yok yani
Cevap
21Cevap
Bakış açısı veya gün içerisinde fazla ışığa maruz kalmak veya yorgunluk uykusuzluk sinir stres
Bazı fotoğraflarımda benimde oluyo. Belki hepsinde de oluyodur bilmiyorum
Çapkınlıktandır o ajsjs
Hic sıkıntı degil. Gayet dogal👍🏻
çok şekersin her halinle
Orijinalin öyle demekki
Elin işte gözün oynaşta olduğu için olabilirmi😂
Sesli güldüm 😂😂
Sabah okulda çektim fotoyu 😂😂
Kendimi rezil ederim ama kanıtlarim 😂
göz tembelliğidir ama kaymamış burada
gözlerin çok büyük ve ışığı kırıyorlar
Gözün kaymasın alırım aklını 😁
kime kayiyor gozun soyle bakalim sen😀😁
Bende de var. Tembellik benimkisi
bizim de gozumuz sana kayiyor
Odaklanamiyosundur
Başka yerin kaymasın da göz sorun değil 😑
Bende de oluyor
üretim hatası olduğu için olabilir
şaşı mısın acabası
Bendede oluyor o
😍😍😍
gözüne sor dfdfdfdf
Problem gözükmüyor..
Şaşı msn
Odaklamıyosun
Belli olsun diye attm bunu normaldede her foto da böyle çıkıyor gözlerim
Dikkatini toplayamıyon o zaman kameraya bakarken
Böyle çekersen kayar
Belli olan foto olsun diye böyle bişey atıyorum hep böyle
Ama çok tatlsn
Sehla or şasi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar