Sosyal medya da hiç kimseyi takip etmeyenler ama gelen takip isteklerini kabul edenler daha mı cool oluyorlar? 


Sosyal medya da cool olmak diye tabir mi olur. Herkes zaten takipçim olsun daha fazla beğeni alayım derdinde. Acizlik bu bana göre neden kendini başkalarına onaylatma ihtiyacı duyuyorlar onu hiç anlamış değilim.
Genelde ünlüler öyle yapıyor ya normal halktan hiç görmedim
Öyle bir algı var.. ama ben takip edenleri takip etmek zorunda değilim.
Herkes hayatını vs merak ettiğini takip ediyor sonuçta kimseyi zorlamıyoruz
Evet öyle ama ne biliyim bazıları ilginç. Senin için demedim zaten, ama cool olmak için yapan var mıdır
Vardır
Saçma ve gereksiz
Benim için cool değil, gizemliler. Ve severim merak ederim.
~Cool olma kul ol
Gizemliler mi 😛
evet 😂
Profil resmin ne tövbe bismillah o_O
😒😒
Korktum 😐😐
Cevap
7Cevap
Yok cool kesin olmuyor takibimi kabul edip beni niye takip etmiyorsunlar cikiyor bide bide takibi kabul ediyorsan sohbete bekleniliyor eğer amacın boş takılma ise takıp makıp gerek yok
Katılıyorum👍
Tanıyıp yakın olduklarını sırf "cool"olmak için takip etmemek de anlamsız tanımadığın onlarca , yüzlerce insani takip etmek de anlamsız
Kimseyi takip etmeyince kendini bir halt zannetmek coolluksa doğrudur, bilemiyorum.
Sosyal medya kullanmıyorum zaten.
Seviyeyi korumak lazim. mesela ben ilkonce neler paylastigina, yorumlarinin nasil olduguna bakiyorum oncelikle
Hoşuma giden biri olursa takip ederim onun beni edip etmemesi çokta önemli değil alt tarafı bir sayı niye bu kadar abartılıyor ki.
Vala kişiye göre değişiyor ben takip de kabul etmiyorum ters durumda
Ego ile ilgili ya kendilerini bir b#k saniiler haklılar ama
Cool olduklarini düşünmüyorum fakat düşünen çok insan var mesela oha takipcisine bak kızın bu bize bakmaz gibi düşünen çok duydum ama saçma yani
kuul olmak ıle ne alakası var belkı takıp etmek ıstedıgı bır ınsan yoktur tercıh meselesı
evet 13 takipcim 0 takip var wsence simdi ben coolmuyum
her önüne geleni takip etmek kadar saçma ve itici geiyor bana
Hiç kimse değil de tanıdık kişileri takip ettikten sonra diğerleri cok da önemli değil
Hayır, cool olduklarını düşünmüyorum.
Bende
Hayır ne alakası var😄
Ben o kişiyim ama cool değilim
Bence iticiler. Selam dahi vermiyorum
Yoo onlar yalnız insanlar
Yoooo, edenlerde cool olmuyor
Sadece tandıklarımı takip ediyorum
Sosyal medya özürlüyüm ben hic bilmiyorum 😊
takip etmesemde cool diiilimm
Hmm öyle mi oluyor?😉
Şey duruyor basit
Bence de
Saçma zannetmiyorum öyle olduğunu
Genelde evet öyle bir algı var
Cool durmuyor
Bence de
Bilmem.
Hayır
Aynen
Bilmem
Yoo itici
Alakası yok.
Kimin umrunda?
Hayır
salak sürüsü onlar
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar