Sony xperıa m telefonum açılmıyor. Sim kart kilitli diyor? Ne hyapmam lazım?

Arkadaşlar telefonum sony xperıa M.. pin koduna kadar geliyor. pin kodunu yazıyorum. tamam diyemeden donuyor.. kalıyor öyle.. altta da sim kart kilitli yazıyor. Onla mı bir alakası var acaba? Ne yapmam lazım? Teşekkürler
Sony xperıa m telefonum açılmıyor. Sim kart kilitli diyor? Ne hyapmam lazım?
Cevapla