Aşk ilişkileri ve internet teknoloji karışımı bir soru. Gelsin bakalım yanıtlar...



önemli. twitterda en az 5000 takipçisi olmazsa, instagramda en az 3000 reel takipçisi olmazsa ve facebookta 1200'den az arkadaşı varsa kesinlikle sevgili olmam zaten
önemli değil
evet önemli :D Herkes takip edemez. :D O ne öyle kamu malı gibi :D Takipçisi çok çok az olsun hatta sosyal medya hesabı olmasın :D
Tek alarm yeterli kalkmam için.
Yanlış soruya yanıt verdin 😂
Haha😂
Evet ya nasıl olmuş öyle😭
Çevreye verdiğim rahatsızlıktan ötürü özür dilerim 😂
O zaman doğru cevabı vereyim.
Öhöm öhöm☺️
Çok aktif olmasını istemem.
Ne öyle gereksiz insanlar falan. Sevmem ben 😒
Cevap
18Cevap
Sosyal medya kullanmiyorum..
Takipci sayisini önemsiyorsa da bilemicegim.. :/
Bana ne beni alakadar etmez. İsterse beni de eklemesin takip etmesin alışkınım ben umurumda değil. Kimin ne mal olduğu er ya da geç ortaya çıkar.
kız var mı? ondan haberdar et beni. onların hepsini çıkartsn gerisi önemli değil. sjsjsjsj
Onu rahatsız etmedikleri sürece sıkıntı yok sadece sayı olarak kalır.
Benim icin onemli degil. Onemli olan bana ne kadar deger verdiyi, sevdiyi. Gerisi bos
Önemli tabi, mesela onun nekadar çok kişiyle konuştuğu , cevresinin nekadar geniş olduğu, az buçuk takip edenlerden nasıl insanlarla takıldığı belli olur
Takipçisi çok olan benden uzak dursun öylelerin e güvenmem
Sosyal medyası olmamalı sonradan gizli saklı hesapları çıkmamalı bir yerlerden
Sosyal medya kulanması bile endişe verici. Özellikle instagram
Neden peki?
partnerimin sosyal medya hesabı olamaz
Komik bir görüş olmuş
Sosyal medya olmamalı
Önüne geleni ekleyeni sevmem, ben de eklemem
Sayısı önemli degil de kız fazla oldu mu o önemli
Takip ettiklerinin sayısı belki 🙄
Degil tabii seviyeli paylasim yeterli
Esimin sosyal medya kullanmiyor
Önemli ne kadar az o kadar güzel.
sevgilim yok. bu yüzden bir önemi yok sezai acıma.
Yooooo.. niye önemli olsun ki..
cok da önemli değil bence
Pek değil. Mesajlaşması falan önemli.
Evet mumkunse kimse takip etmesi onu😡
Sosyal medyası olmasa daha iyi
Takipçisi olmasın yeter
eden eder o geri takip yapmasında
Önemli değil
memleket meselesi ya
Evet önemli
Umrumda değil.
Önemli hemde önemsiz
Önemli değil
Değil tabii ki
evet önemli.
Evet yüksek olmasın
En önemsiz şey
Az olmasini isterim
Değil
değil
kesinlikle..
Hayır değil
Evet önemli
değillll
Hayır
Olmaması daha makbul
Hayır.
Hayır değil
önemli degıl
Değil
onemlı degil
takip onemli
Önemli
önemli
Hayir degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar