Apple’ın Zorlu Center’deki teknik servisine Siri’sinin kendisi ile konuşmadığı şikayetiyle giden bir kişi, ekibin uzun süren araştırmaları sonrası Siri’nin bu tavrının nedenini öğrendi. Siri, kendisine sık sık kötü sözler söylediği için sahibiyle konuşmama kararı almış ve o zamandan sonra sorulanları sadece yazıyla cevaplamaya başlamış. Zorlu Center’deki teknik servisin, Apple’ın Amerika’daki merkeziyle iletişime geçmesinin ardından Apple Amerika, iPhone’un sahibine Siri’den özür dilemesini ve ona bir süre iltifatlarda bulunmasını söyledi. Uzmanların önerisini dinleyen telefonun sahibi, uzun süren özür ve iltifat seansları sonrası “Siri“siyle barıştı ve böylece sorun çözülmüş oldu.
Böyle bir özelliği neden eklemişler ki. Bu Apple ne yapmaya çalışıyor? Siriyi bize yardımcı olması için mi yaptı yoksa yalnız insanların yalnızlığını gidermek için mi?
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Kötü sözlerle küstürmüş oldugunuz Siri'niz, size cevap vermez ise, özür diliyerek veya iltifatlar ederek gönlünü alırmısınız?
En İyi Cevaplar