Herkes gülleri ve dondurmayı sever. Avustralyalı bir çift bunu düşünmüş olacak ki külah dondurmada yeni bir dönem başlattı. Çift külah dondurmalara top yerine gül şekli vererek satmaya başladı.

Bu trendi nasıl buluyorsunuz? Sizce hoş mu?





Yani, güzel, ama gereksiz, sonuçta gidip satın alabiliyorsun, bizim yan bakkaldaki Mahmut abinin trend uğruna bunu alıp instagram hesabında paylaşması çok da etkileyici olmazdı, fakat önemli olan kısım şu, bunu o da yapabiliyor, bir özelliği yok yani :)
Sunuş önemli ama ben onun gül şekli vermesini bekleyene kadar dayanamam havalar çok sıcak
3 top vanilyalı versin de gömeyim
fotoğraf çekicem diye ellerinin şekerli şekerli olduğu dondurmanin eriyerek yok olduğu ve yemeyi unuttuğunu fotograf cekecek külah bile kalmayip eridiginde anladigin yeni nesil pazarlama taktiği
Yalnız dondurma görsel olarak çok tatlı duruyor :D
Cevap
37Cevap
Ben bunu yemem resmen ben kimyasal dolu kanser yapici bir seyim yersen olursun diyo😂😂😂yemicegim dondurmayi da almam😂gider magnum bademli alirimmm😂
Çok mantıklı; insanlarn zevk alması aslında 5 duyusuna da hitabi ile alakalı. Tat almanın yanında görsel hitab ile zevk almayı arttırıyorlar. Daha iyi bir sunuma kadar en çok bunlar satacak
Bizim arkadaş pastanesinde bunu yıllardır yapıyor. Güzel para geliyor :D ama trend falan değil yani iki kişinin yaptığı şeyi hemen trend ilan etmeyin.
Sevmiyorum. Artık paylaşımların kabak tadı verdi bari günde 73838 tane sormada göze batmasın
Kore'de görmüştüm ve çok anlamsız buldum gül olsa ne olur olmasa ne olur zaten eriyor... sırf gül diye iki katına satıyorlar.
Instagrami sildim telefonu her elime aldığımda canım her sıkıldığında Instagrama tikliyordim. bağımlılık yapıyordu sildim rahatım.
Hoş ama özentilik kötü.
Biraz yaratıcı olsa insanlar keşke.
İş olsun sektör olsun. Çok güçlü bir silah şu sosyal medya.
Bu sıcakta kesinlikle insanın elleri mahvolur. Kullanışsız. Kışın belki olur :)
Kitap kahve ikilisi gibi , oyuncaklar pozlar.. gereksiz işler.
Allahım ne kadar saçma şeyler çıkmaya başladı sonumuzu hayır et 🙂
Çok önceden bizim evin yakınlarındaki pastanede yapıyorlardı bundan 😄
Güzel bir trend olmuş :) Gel gör ki Maraşlı Mehmet Usta bunu yapmaya üşenir
trendi bilmem de dondurma cok guzel gorunuyor. ben de cekerdim muhtemelen.
Ben onu yemem ki koklarım sonra ağzım yüzüm hep dondurma olur görmemişin şeysi gibi düşünebiliriz :D
başkasının işine karışmayı sevmem ama bana çocuksu geliyo
Dondurma şekli güzelmiş. Poza gelirsek hatıra pozu olarak güzel :)🍦🙈
guzelde sonicta dondurma az sonra ericek ne ise yariyor öyle olunca
Türkiye nerde bulcaz ki o sekılde dondurmayı o akım bizim ıcın baslamadan bıttı😄
Bence çok güzel tutar bu nerde olursa olsun tutar 😀
Pembeli olan çok güzelmiş ama yine hayalde kaliyor bizim icin
Daha gül alan olmadı bide güllü dondurmamı alınıcak? Geç o işleri
la bune şimdi yediğinizi içtiğinizi görmek zorundamiyiz!!!
poz verme kısmını atta şu dondurmayi yemeye kıyamam ben
Her boku trend yaptıkları için şaşırmıyoruz veya birşey demiyoruz iyi mi kötü mü diye
hep yeni bir trend bu trendlerin sonu yok :) yok güzel bulmadım :)
Benim dondurmamla poz veren cok oldu bu moda yeni degilki
Nerde saçmalık var hepsi Instagram'da artık :) Şaşırdık mı? Hayır. :D
O bu şu.. bıktım herşeyden bıktım. Bomboş yapılan herşey. İnsanlığı, sohbeti unuttuk. Yeter..
hoş tatlı şirin de işim olmaz
Hiç olmazsa zararsız 😂
Dondurma çok güzel de, peki ya fiyatı?
Ayyy yerim ben 😍 bana dondurma alın 😂
Ben onu yemeye kiyamam ki :)
Yine gereksiz bir trend.
Cok zarif cok begendim
İnstagram kullanmıyorum ama dondurmayı severim :)
ben yemeye kıyamam bunu yaa :)
Çok iyi.. olsa da yesek romantik romantik 😄
En azından görsel bir şölen.
Dondurmaya benzemiyor.
Hismus ama bu turkiye de varmmi ki
Çok güzelde böyle çekmek her boku...
Adamlar iyi taktik bulmuş
Dondurma canım çekti ama özentilik kötü
İyi ki sosyal medya kullanmıyorum artık
Dondurma çok güzel yalnız 😂 onu yiyemezsin ki 😂
Gereksiz. Yakında neyle poz verecekler acaba
yemem ki ben bunu yiyemem
Vah vah ne önemliymiş
Çok hoş olmuş bence bayıldım
yüzlerce saçmalıktan biri
hojda paramız yetmez bizim buna
Her trend gibi gereksiz
Gereksiz, tadı mı değişiyor sanki?
yine saçma bişey daha
Ben trend anlamak zor olmak
sewimli diğer trendlere bakarakda masum.
Sosyal medyada yeme icme islerinden hoslanmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar