• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
İnternet & Teknoloji

Sanal ortamda beğendiğiniz kişiye mesaj atıp geri püskürtüldüğünüz oldu mu?

MysteryLady
MysteryLady Takip Et
Guru Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
Sanal ortamda beğendiğiniz kişiye mesaj atıp geri püskürtüldüğünüz oldu mu?


Sanal ortamda beğendiğiniz kişiye mesaj atıp geri püskürtüldüğünüz oldu mu?
Cevapla
Mesaj Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    Mentor Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Geri puskurtulmek nedir bilmem😂cennetten düşerken hiç canin acıdı mi güzel bir birlikteliğin baslngici olabilir ya da bilinç altına girerim veyahut senden aldığım elektriği tedaş bile sağlayamadı ya da meleklerin bu dünyaya indiğini bilmiyordum bu biz insanlar için bir lütuf olmali, gulusundeki sıcaklığı devasa güneş bile sağlayamaz vb gibi biri olmazsa diğeri olur puskurtulemezsin 😂😉😉😉

    2
    144 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Bunlarla giriş yapıp engellenmediğin biri oldu mu acaba 😂

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Engellerse kendi kaybeder Guzel güzel konuşuyorum ben😂😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Hiçbir şey kaybetmez. Böyle konuşana iki dakika ayırmak zaman kaybı :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Ahha evet ilk başta öyle düşünüldüğü için ilişkiler baslayamiyo 😐aslında çocuğun kötü niyeti yok ama bir şekilde hoşlandığını belli etmeli ve bunun çok farklı yolları da var kadının kalbine giden yolda kendini vazgeçilmez olarak görmemek lazım ama böyle bir durumla karşılaşmadım çünkü yazmam hoslaniyorsam direkt söylerim ya da faarkli güzellikler bulurum 😊😊

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Böyle mesaj atan abaza izlenimi veriyor. Hoşlanıyormuş diye düşünmem :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Ahaha hepsi değil ama bilinç altına girerim kullanılmamalı zatn direkt ofsaytı kelime 😂ama diğerleri ooyle değil zaten hoslaniyorsam önce muhabbetimiz olmalı ve bu sozlere değer olduğunu gormeeliyim yoksa söylemem ki karşımdaki de beni taniyorsa ne maksakla söylediğimi bilir o yuzden puskurtulmedim diyorum niyet onemli😊herhangi birini tanımadan soyesen bizim ülkede çoğu abaca olarak görür ama gormeenler de azımsanmayacak kadar fazla çünkü iltifat ediyosun abazalik olmaz niyete bağlı kişiden kişiye değişir

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Tanımadığın insanın niyetini bilemezsin tanıdığın insanda böyle saçma cümleler kurmasın zaten :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Nasıl bir cümle kurmalı 😊

      Yorumla
    • velentino
      velentino
      +1 yıl

      :D :D :D hocam neler demişin öyle

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Hoşlandığını normal ifade etsin böyle saçmalayacağına. :D Bunlar bana komik abaza yürüme cümleleri geliyor.

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Sana saçma gelen başkası katılabiliyor diyorum ya kişiden kişiye algı durumu 😄

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Sen b egenmezsin baskasi bayilir😊

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Sen bana sorduğun için fikrimi söyledim başkası sevebilir tabi :D

      Yorumla
    • gamzelipapatya
      gamzelipapatya
      +1 yıl

      Bence böyle mesaj atan direk abazadır. Açık ve net :D
      @MysteryLady sana katılıyorum

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      @gamzelipapatya Aklın yolu bir :D

      Yorumla
    • gamzelipapatya
      gamzelipapatya
      +1 yıl

      Öyle :D
      @MysteryLady

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Yok be leydim sana birşey demiyorum zaten ben bunu toplumda denedim begeneni de oldu saçma bulani da😄sırf merak ettiğim için tepkileri tabi yurt dışında daha ise yarar kelimeler😂

      Yorumla
    • velentino
      velentino
      +1 yıl

      olaylar büyüyor :D

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Deneysel çalışmaların sana yarar sağlıyorsa devam et ama bunun çoğu kızda işe yaramayacağını düşünüyorum :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      @velentino ahaha hocam olaylar uluslararsı bir hal alacak gibi😂😂sen de ediyomusun bu tur sozler yapiyo musun 😂

      Yorumla
    • gamzelipapatya
      gamzelipapatya
      +1 yıl

      MysteryLady Ne tesadüf ki yine aynı fikirdeyim :D

      Yorumla
    • gamzelipapatya
      gamzelipapatya
      +1 yıl

      @MysteryLady et koymayı unutmuşum :D

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      @gamzelipapatya Aynen ben bundan etkilenen kız görmedim henüz :D

      Yorumla
    • gamzelipapatya
      gamzelipapatya
      +1 yıl

      Tam tersine uzaklaştırıyorsunuz. Ateş püskürten ejderha gibi :D

      Yorumla
    • velentino
      velentino
      +1 yıl

      hocam ben genelde böyle iltifatlar yapamam ama ululararası soruna yol açtın senin yorum daha ilgi çekti :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Ppatya sen ne ara geldin 😂😂kizlar birlik oldu valentino hocam yanimda olman lazım kendimi yalnız hissediyorum😄

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Biz burda sana doğru bir şey söylüyoruz :D Laf dinle :D

      Yorumla
    • velentino
      velentino
      +1 yıl

      hocam ben idare edemem önünü alamayız baksana yakacaklar ortalığı :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Yaramıyor zaten genellikle bunu yıllar önce yapmıştım merktan ama siz kizlar hiç güzel sizden anlamiyonuz😂😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Sen güzel söz bilmiyorsun asıl. :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Tamam normal olsun senden çok etkilendim hoşlanıyorum bitti😂

      Yorumla
    • gamzelipapatya
      gamzelipapatya
      +1 yıl

      @MysteryLady Bence bir 30-40 kişi gelin çünkü iki kızla ancak başa çıkabilirsiniz. Gerçi biz her zaman haklıyızdır neyse :D

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      @gamzelipapatya Haklıysak neyi tartışıyorlar bunlar :D

      Yorumla
    • velentino
      velentino
      +1 yıl

      @gamzelipapatya hanım öyle bak doğru dedin :D

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      @iamarpresteraen ben bunu mu dedim :D

      Yorumla
    • gamzelipapatya
      gamzelipapatya
      +1 yıl

      Oho ben yazana kadar yazmışsınız alakasız oldu benim yazdığım :( :D

      Yorumla
    • gamzelipapatya
      gamzelipapatya
      +1 yıl

      Yine aynısı oldu benim mesajlarım geç gidiyor herhalde :D

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      @gamzelipapatya Sanırım :D

      Yorumla
    • velentino
      velentino
      +1 yıl

      :D :D :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Yavaş yazın telefon coktu 😂valentino hocamla ben tüm dünyadaki kizlar bir araya gelseiniz sırtımızı yere getiremezsiniz😎😎karar verilmistir konu kapanmistir ben haklıyım ben hakli cikmak istiyorum tamam mi 😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Sen önce cevap verme hızımıza yetiş :D Nereye geçebilirsin bizi :D

      Yorumla
    • gamzelipapatya
      gamzelipapatya
      +1 yıl

      @IAmarPresterAen Kesin sen haklısın hıhı. Tabi tabi. Yok ya gerçekten bak. Aaa ayıp ama senden başkası haklı olabilir mi. Tebrik ederiz ayakta alkışlıyoruz yani

      Yorumla
    • velentino
      velentino
      +1 yıl

      hocam bizim ülkede değilde farklı yerde yorum olsa olabilirdi enternasyonel fenomen olurdun :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Laptopta olsam 10 kişi yetisemezsiniz tel kasiyor😉tamam yahu haklısınız siz de biliyorum ama ben de haklıyım demi😂

      Yorumla
    • gamzelipapatya
      gamzelipapatya
      +1 yıl

      Hayır. :D

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      @IAmarPresterAen Haklısın aynen :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Aynen hocam birda sözlerimiz kıymet bilmiyolar çok ayıp ediyorlar kalpten gelen dilden çıkan sozlerinize😄ama sonra da diyolar erkekler odun sizden kaftan mnarin kelimelerden bu haberler ktukler vs😉

      Yorumla
    • velentino
      velentino
      +1 yıl

      etiket geldi tam oldu şimdi :D

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Facebook aforizmalarıyla romantik olacağına odun kal :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Bana niye diyon kalsınlar banane😂hem gerek yok faceye oraya buraya gerçek bir dünya varr orda geçerli olur bir bakışın ardından gelen güzel sozler😂😂hocam çok fena ateş altındayım 😂bomba yagdiriyolar uzerime😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Hani başa çıkardın kızlarla şimdi yardım istiyorsun bir daha uğraşma :D

      Yorumla
    • velentino
      velentino
      +1 yıl

      hocam ejderha kısmından sonra karışmamak iyidir @MysteryLady yardım ederim de

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Koşulum çok zor Şu an da o yuzden biraz dayanismadan ne olur su da mi istemiyekk hı😂kadinlar kulubune uye olan herkes gelecek birazdan tencere tava yumurta domates isletmeci kasyi kafama forlatcak😂savaş çıktı siperlere hocam 😊

      Yorumla
    • gamzelipapatya
      gamzelipapatya
      +1 yıl

      @velentino Ejderha kısmından sonra karışmamak iyidir. Hahahah :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Papatya sen niye benim yanimda olmuyosun hemen leydinin ordusuna katiliyorsun😂

      Yorumla
    • gamzelipapatya
      gamzelipapatya
      +1 yıl

      @IAmarPresterAen Haklı olanı tutarım seni tanımam bir şey değiştirmiyor :D

      Yorumla
    • velentino
      velentino
      +1 yıl

      ben siperdeyim :D biri gelse tam olacak burda

      Yorumla
    • gamzelipapatya
      gamzelipapatya
      +1 yıl

      Yeter çok bildirim kastınız :D Bildirimleri kapatıyorum bb :D

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      İnsanlar haklının yanında :D Tabi ki benim yanımda olacaklar birde senin yanında mı olacaklar :D

      Yorumla
    • velentino
      velentino
      +1 yıl

      @gamzelipapatya öyle ejderhaya dönüşmeyin durun :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Hocam tüm kızları hakliligima haklılığımızı inandırmak için hepsine de dava acacam😂uluslararası mahkemelerde suru surum surunecegiz😂orta da buluşalım kelimeler güzel ama herkes begenmeyebilir diyin bu daha açılmadan kapansin yoksa 3. dünya savaşını ks de kivilcimini yakıp dünyayı savaşa suruklucez😂😂ayrıca alın size yürümeyen normal güzel söz ben seni unutmak için sevseydim sana olan aşkımı kalbime değil güneş çıktığı zaman kaybolan buğulu camlara yazardım. al bu tane daha insanları kusurlariyla sevmezsin. sevdiğim an senin için kusursuz olur. Nerde benim kusursuz firtinam nerdesin bebeğim daha karadeniz e gidip gemilerimi batircaksin bu da benim sozum😉abazalik mi aşk dersi mi insanlık mi 😂😂😂cevap verin uleynn

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Biri benle böyle konuşsa dikkate almazdım. Alan çıkıyorsa baş tacı yap :D

      Yorumla
    • velentino
      velentino
      +1 yıl

      nerde bu devlet nerde bu millet :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      @velentino hocam buzlar leydisi baktı basa çıkamayacak pes etti 😂erkeklere tüyo veriyorum leydinin kalbine giden yyol tatlidan geçiyor fark sözlerden bunu ima etti 😂iyi olan kazansın ne diyelim😂benim gibi yaparlarsa sovalyesine kelle aldirir😂

      Yorumla
    • velentino
      velentino
      +1 yıl

      :D :D

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Neler sevdiğimi de bilirmiş. Bu kadar dikkatli misin sen :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Hiç kaçmaz 😂ejderhana şöyle beni yakmaya gelebilir güneş sayesin de yanmaya alıştık bugün hava serinleyince kendimi kötü hissettim yolla gellsin😂mangal yapacam atesi senden 😂4 umuz birlikte yemek yicez akşam bana bekliyorum gelmezseniz hepsini ben yerim😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Ejderiyam senin mangalını yakmak için mi var :D Ejderiyamı ayak işlerine kullandırtamam kusura bakma :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Vay be ne kıymetli ejderhan varmış senin ben de ejderhayla konuşurum hih o kabul eder onun arasını tanıyorum ben korkunç smaugu hele bir gelmesin ayaklarını kirarim😂😂eig secersin beni artık yuzdem artsin😂😂gelmezse enejderin herkes ac kalır ac halden anla kötü leydi olma ben seni böyle tanimazdim😂😂çok degiştin cok😂markete gidiyorum istediğiniz şeyleri yazın paket yapıp yollayacak ejderhadan hepinize😉😉

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Dondurma al :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      https://i.hizliresim.com/5QLB6q.jpg

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Cidden almışsın :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Imkansız bir şey istemedin ki gerçekte yiyemeyeceksin hepsini ben yicem ama 😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Çok yeme boğazında kalır :D Kilo yapar.

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Napim siz yiyemiyonuz hepsi bana kaldı boğazıma kalirssa olurrum benden kurtulirsunu dicemde deadpolum ben olmem ki😂spor yapiyorum eritirim hem dondurma icimdeki atese dayanamaz zaten hemen erir spora bile gerek yok😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Erimez spor yapan insan bir kutu dondurma mı yer :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Sen de kuzenim gibi aynı lafı dedin dejavu oldum😂damak tadima ve boğazıma bakicam onları beslicem😂sporu bir tik fazla yaparim olur birer gider yağlar 😂bana guvenin😂sen de o zaman hepsini bana birakiyosun sonra kilo alırsın diyosun😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Kilo ver kilo yeme daha fazla. :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Sen ver asil bana diyon sen de kilolu gorunuyosun burdan bakinca😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      52 kiloyum ben asıl sen ver :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Boyunu niye soylemiyosun belki 140 sin ve bu kilo fazla gelecek sana 😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      160 cm onu bilmiyor musun :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Biliyorum da senden duymak istedim😂

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Senden 15 kilo fazla 10 cm uzunum hesapla bakalim😂hesap makinesine 3+5yaz sana bak sana neler soyleyecek bana üçün besin lafını yapmasana dicek o yuzden 3 5 kilonun lafı olmaz 😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Şişman değilmişsin ama olsun az ye :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Evet değilim şişman olsam balon gibi olurum zeplin gibi milleti kilo la ucururum kapadokya semalarında 😂balon festivaline katiliriz😂hamburger yana yarışmasına ya da tartı patlatma yarışması da olabilir😄sen de kilolu değilsin iyisin fitsin diyarlarin yakışıklı ve paralı prenslerini peşinden kosturursun ama benimle takilirsan o kapalı iştahını kurbagacikla açarım kilo alirsin😄

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Sağol iştahımı açacak birini aramıyorum :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Dondurmayı isteyen sen değil miydin😂daha fazlasını da istersin potannsiyelin var tatlı ve çikolata senin damağı baştan cikartir😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      O yüzden istemiyoruz diyoruz heralde :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Istahindan kaçan damak tadını alamaz ve hayat acımasızca akar gider 😂merak etme sen ye ben akşam için kızlarla erkekler karşı karşıya olan voleybol maçı hazirlarim 10 set kaybeden takım kraliçe tatlsisi alir😂kabul mu leydim yoksa kaçacak misin kilolardan nefsine uyma bana uy kazan😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Mümkünse iştahımı kapatacak biri lazım. İştahımı açıp kilo aldıran insan istemiyorum :D Ayrıca şeker erken yaşlandırıyor.

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Şeker insanı yaslandiyorsa şeker kız candy niye yaslanmadi hep genç ve güzeldi ayrıca tatlı yiye yiye tatlı bir kız haline dönüştü ona bisey olmadiysa sana hiç bisy olmaz 😂ha sen karsinda gegiren bir yazmam ariyosun o zaman çok iyi tanıdığım biri var seni tanistirabilirim😂gel etme kendine bu zulmü hem yicez hem aktivite yapcaz voleybol oynamayı sevmiyorsan oratada sıçan oynarız ya da sek sek 9 rakamına çok iyi atisim var😄şimdi halen beni istemiyosan art niyet ararım bak😂😂az kaldı ikna olcan gibi 😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Yok olmayacağım :D Dünya ahiret kardeşiz :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Ben sana sevgilim ol demedim ki voleybol oyna tatli ye keyfine bak dedim 😂beni hep yanlış anliyosun😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Beni istemiyor musun diyerek yanlış anlaşılmaya sen sebep oldun :D Dondurmaya hayır mı dedik :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Ne zaman dedim telefon kendi kendine yazmistir😂😂kontrol dışına çıkıyor bazen😄zaten yaz geldi dondurma in ben out 😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Dondurmayı gönder gelsin :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Evet yazmışım ama onu o amaçla yazmadım iştahını açan ben ile iştahını kapatan gegiren insan arasındaki tercih için yazmistim😊tamam gonderyorum cikolatalimi seviyorsun kakaolu😊

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Bunu :D
      www.algida.com.tr/.../...ion-meyve-soleni-mini.png

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      😍😍😍ana en sevdiğim 2. Dondurma 1. si kakolu çikolata parcaciklisi bugün alsam olur mu bekler misin😊

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Daha fazla dondurma alma hepsini kendin yedin :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Aldiriyosun aldiririyosun sonra kilo alcan diyorsun😂neyse askin pesinden kosarken eritirim😂ne yapayım komşu kızı olsan sepetle yollarim ama uzakta yasiyosun satondan dışarı kafanı cikarmiyosun ki😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Çıkarsam da dondurma bana gelesiye erir :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Uğur derin dondurucu bunun için icat edildi 😂dondurmalar erimesin ilişkiler s ogumasin diye😂derin dondurucuya koyar yollarim😊her türlü yersin sevdiğim dondurmayi😉😉😉

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Ne kadar düşüncelisin :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Bir tane leydimiz var lagartha gibi hırçın asi cesur güzel mi bilmiyom orasını karışmam da her kadın güzeldir diyip politik cevap verir geçerim bu fasli😂leydimizin küçücük bir kaptaki dondurmasını kendisine yediremiyorsak yazıklar olsun bana 😂ama böyle olmayacak tabi isteğin gerçekleşecek ve meyve şölenine hazır olmalisin

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Allah iyiliğini versin teşekkürler :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Versin de kötülüğe karşı savaş acayim😂sence viking kralı abisine balta atan bacaksız viki mi olur çocuğun kafa calisiyo ıngilizleri paket yapti😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Her şey tamam çocuğum kaldı :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Çocuğun mu var leydim senin

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Yok bende onu diyorum :D

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      viki mi olur çocuğun dedin ya :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Çocuğun adı aklıma gelmedi bende viki yazdım oyuzden😂peki kim olur bjorn mu olur ayı avlayan norvecli😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Bilemiyorum babasına bağlı :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Babası kim babası oldu😂

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Bana yok cici bana lZim😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Ben niye bilmiyorum :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Bu çocukları leylek mi getirdi😂ne bilim senin bilmen lZim😂sen leydisin her şeyi bilmen lazım ogretmiyormu lala hürrem hanim😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Henüz babası yok çocukta yok. Sen söyledin bende sordum :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Tamam piyasa kimse yok ben spekülasyon yapıp fiyatları artirfim ortalığı karıştırdım krizi fırsata cevirfim😂merkez bankasını da bu arada soyfum😂altın rezervlerine coktum😂müşterilerin portföy yönetimlerine kredi kart bilgilerine sızıp ele gecirdim😂sizi artık istediniz biri ile bal ayina gonderebilirim kim bu şanslı domuz😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Bulunca haber ederim :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Oooo sen bulana kadar parayı yerim😂bu erkekler seni niye bilmiyo ki 😂altın gibi kalbin var dedektoru kullansalar hazine bulurlar 😉😉😉al abaza bir söz mu yoksa elit bir kelime dizesimi😂😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Ben istemedikten sonra erkek bilse ne olacak :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Gunaydin istemeni sağlayabilir. Istegini artirabili. Seni değiştirebilir. Kalbine hukmedebilir alış bunlAra olabilir😂

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Yüzüklerin efendisindeki nazgul sahnesi aklıma geldi😄BENI HANGI ERKEK ÖLDÜREBILIŔ...😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      şu an için değişime kapalıyım :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Bukalemun rango bu durumu sevmedi değişim sart diyor😂bir rango atasözü der ki sen degistirmezsen kader seni değiştirir bir başkasıyla 😂bak bunu bir dusun sonra kafanı tabutlara vurma 😢

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      şu an için dedim ilerde düşünürüm :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Tamam iste rango da diyor ki ileri de çok geç kalabilirsin düşünmek icin😂aman ne yaparsan yap beee😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Aynen ben ne yaparsa yaparım kendin için bu kadar endişelenmiyorsun yahu :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Kendime niye endiseleneyim yahu endişe edecek birşey yok ben deadpoolun olumsuzum😂ben senin iyiliğini istiyorum sadece zaman aşımına uğrayıp yıpranma diye😂ama nafile ben kimin ki he benim iyiliğini istemek zorunda kalasin😂yine de isteyebilirsin sana kapılar acik😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Ben herkes için hayırlısını dilerim kendim içinde :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      En kolay yolu secmissin usengec seni 😂hayırlısı de geç mantıklı akla yatkın ve çok kullanilsli 😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Öyle hayırlısı demek hem sorumluluğu üstümden atıyor. Hem daha rahat ve güvende hissettiriyor :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      He Allaha yakın erkeklerden uzak hissettiriyo demi zarardan ziyandan uzakta mutlu hayırlı bir yasam😂sorumluluktan mi kaciyosun yoksa he şimdi çözdüm seni😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Aynen en güzeli annenin babanın dizinde kafan rahat yaşamak. Büyümenin güzel yanı yok :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      O zaman bebek kalsaydin ne yürüme dersin olurdu ne ise gidip para kazanma derdin olurdu ne erkeksen kız tavlama derdin olurdu kızsan hayalindekibeyaz atlı limuzinli erkeği bekleme gibi derdin ordu çocuk doğurma bakma çamaşır utu okul sınavlar gibi şeyler olmazdı 😊hadi bebeklige geri dönüş mama kaka kiki bu uc kelime ile hayatı yasardin😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      İmkanın olsa yapmam mı sanıyorsun :D

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Yaparsin ben de yaparim ama imkanlar kaynaklar kisitli😂mazot bitti mazot😂geçmiş nadiren istediğimiz gibidir gelecek ise muamma ani yaşayıp paylasmaliyiz sevdiklerimizle suana odaklanmalisin 😉

      Yorumla
    • gamzelipapatya
      gamzelipapatya
      +1 yıl

      Yetheeer. Hepinize alev püskürteceğim şimdi. Canım arkadaşlarım neden gidip özelden konuşmak yerine bildirim kasıyorsunuz. Tam mutlu oluyorum bakıyorum yine siz 😂

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      @gamzelipapatya leydinin ejderhasiyla takila takila ateş püskürtmeyi de ogrenmis😂bizi görünce mutlu olman gerekiyor 😂biz mutluluk suyuyuz iç bizi kana kana😂bu ara da ben ozel e karşıyım herşey apaçık olmali😂😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      @gamzelipapatya Biz sizi unuttuk kusura bakmayın. :D

      Yorumla
    • gamzelipapatya
      gamzelipapatya
      +1 yıl

      Tamam affettim 😂

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      @gamzelipapatya günah işlemiş gibi hissettirdin şimdi gidip yaptiklarimiz için af isteyeceğim genel af ilani ülke genelinde bu tur suçlar isleyenler icin😂

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Everesttt
    Everesttt Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl

    Ahahha 😂😂 koşarken düşmüş bu 😂

    1
    4 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Baya hemde kalkması zaman alır :D

      Yorumla
    • Everesttt
      Everesttt
      +1 yıl

      Bundan sonra yürümeyi geçtim sekemez bile 😄

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Yok bu türler kolay vazgeçmez :D

      Yorumla
    • Everesttt
      Everesttt
      +1 yıl

      Evet öyle de bir durum var 😄😄

      Yorumla
  • blablacı
    blablacı Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 49%
    +1 yıl

    Turk kizinin hobisi turk erkeklerini bozmaktir. Net asiri keyif aliyoruz daa sonra bazi kizcagizlarimiz aaa gitti oglan keske kendimi tutaydim o son lafi sokmayaydim der😂😂😂

    2
    7 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      O lafı sokan gittiğine sevinir. Gitmesinden korkan laf yemeyi seviyor :D

      Yorumla
    • blablacı
      blablacı
      +1 yıl

      Yok yaa misal ben boyle karsi taraf pasi ayagima verince bende tutamiyom gol atiyom😂sonra bir pismanlik😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      O zaman niye yapıyorsun :D

      Yorumla
    • blablacı
      blablacı
      +1 yıl

      Bilmiyorum😂😂😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Bayılıyorsun aksiyona sonra dram :D

      Yorumla
    • blablacı
      blablacı
      +1 yıl

      O laf sokmanin dayanilmaz hafifligi ve zevki gidince bir pismanlik bin pismanlik😂ama ne yapiyim aksiyonsuz da olmuyo ki😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      İnsan sıkılıyor haklısın :D

      Yorumla
  • MøtherTeressa
    MøtherTeressa Takip Et
    Bilge Yaş: 27
    +1 yıl

    Ahahah kimseye yürüyen bir mesaj atmadım ama Tanrı yürüyenleri, tomalardan korusun dksjg

    1
    1 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Korumasın bence kendileri kaşınıyorlar neticede :D

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

26

Cevap

44

Cevap

  • Apsinte
    Apsinte Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 79%
    +1 yıl

    Sanal ortamda birilerine yazdığınız, yürüdüğünüz zaman kedini dünyanın ilk harikası olarak görüyor. Umursamaz kelimeler, kısa cümleler vs. Kısacası yaptığımız tek şey egosuna ego katmak oluyor. En iyisi aynı ortamda tanımaya ve yakınlaşmaya çalışmak...

    1
    0 Yorumla
  • aaosyal
    aaosyal Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 31%
    +1 yıl

    Oo hahaha ya aklıma getirdin neler yapardık neler kayıtlar başladımı
    Ne kaydı
    Size yazılcaktımda gibi benzeri şeyler ya ne salakmışız

    1
    1 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Komediymişsin :D

      Yorumla
  • Mademoiselle88
    Mademoiselle88 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 47%
    +1 yıl

    Bu tatlılıkla mı imkansız benim gibi güzel tatlı sempatik birini kim püskürtebilir..😒😅

    2
    6 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Hiç yani :) 💁

      Yorumla
    • Mademoiselle88
      Mademoiselle88
      +1 yıl

      Hiç yani derken onayladın mı yoksa hiç olmadı mı anlamında anlamadım..😅😅

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Onayladım tabi ki :) Sempatik ve naif birisiniz bence :D

      Yorumla
    • Mademoiselle88
      Mademoiselle88
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 😊 sende çok kibarsın..

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Rica ederim :)

      Yorumla
    • _COOLMEN
      _COOLMEN
      +1 yıl

      hı hı tabi tabi:)

      Yorumla
  • Ansur
    Ansur Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 43%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Yüzyüzeyi tercih ediyorum. Sanalda muhabbet sohbet iyi o kadar.

    1
    14 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      En mantıklısı.

      Yorumla
    • Ansur
      Ansur
      +1 yıl

      E yani. Ne öyle sulu sulu.

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Aynen ne gerek var şu hallere düşmeye :D

      Yorumla
    • Ansur
      Ansur
      +1 yıl

      Bu lagerthalık sizde genetik mi oooo hanfendiii ooooo :)))

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Lagerthada babama mı yürüyeceksin demez direk vurur kellesini :D

      Yorumla
    • Ansur
      Ansur
      +1 yıl

      Vursun böyle ne kadar sulu sulu dingil varsa kessin biçsin :))))

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Lagerthaya suç değil ama biz hukuk devletinde yaşıyoruz :D

      Yorumla
    • Ansur
      Ansur
      +1 yıl

      Hah adaletin altın çağı de bir de tam olsun :)) Laflarıyla biçsin yerli lagrtthalar :)

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Aynen dönemine uygun :D

      Yorumla
    • Ansur
      Ansur
      +1 yıl

      Kalkanın olayım kaldır beni, kılıcın olayım savur beni dese ne olur acaba :/

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Abaza bunu işaret olarak anlar :D

      Yorumla
    • Ansur
      Ansur
      +1 yıl

      Abazaya bakma, minibüste parayı uxatırmısın dese işaret olarak algılar.

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Aynen bunu dese uçmayı öğrenir :D

      Yorumla
    • Ansur
      Ansur
      +1 yıl

      Kahkahakaha

      Yorumla
  • 7even7
    7even7 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 40%
    +1 yıl

    Ahahaha çok iyi :D Yok ben sanal ortamdan yürüme işlerine bakmıyorum :D

    1
    4 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Gereksiz zaten :D

      Yorumla
    • 7even7
      7even7
      +1 yıl

      Yani yüz yüze daha etkiliyim :D

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Tanışmalar zaten ilk yüz yüze olmalı. Gördüğünü tanımak daha iyi :D

      Yorumla
    • 7even7
      7even7
      +1 yıl

      Aynen :)

      Yorumla
  • mavimilenaxx
    mavimilenaxx Takip Et
    Guru Yaş: 27
    +1 yıl

    Ahahshahs çok iyi ama ben mesaj atmıyorum genel olarak :d

    1
    4 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Sen atsan da geri çevirmezler :D

      Yorumla
    • mavimilenaxx
      mavimilenaxx
      +1 yıl

      Uğraşamam 😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Uğraşma zaten onlar sana atsınlar :D

      Yorumla
    • mavimilenaxx
      mavimilenaxx
      +1 yıl

      Pekii 😁😂😂

      Yorumla
  • velentino
    velentino Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl

    olmadı... odunluk baki kalacak böylelerinde sanırım :D

    2
    0 Yorumla
  • heplme
    heplme Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45 , eic 32%
    +1 yıl

    lafi frna oturmus demekki neymis karsindaki kadini aptal sanmayrak ona durust olp alaksz iltifat etmycn ☺😂

    1
    0 Yorumla
  • Schercocug
    Schercocug Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bir pembeli dostumuz
    - Size bir sey sorabilir miyim?
    Ben
    - Danisma az ilerde efendim...
    Keske silmeseydim ))))

    1
    3 Yorumla
    • Miss_Brunette
      Miss_Brunette
      +1 yıl

      neden öyle dedin 😂

      Yorumla
    • Schercocug
      Schercocug
      +1 yıl

      @Miss_Brunette yorumlari okumustum, cevap vermeden once, ergenlerle ugrasacak yasi gectim )))

      Yorumla
    • Miss_Brunette
      Miss_Brunette
      +1 yıl

      hahaha çocuk buyutmuyirz diyosn 😂

      Yorumla
  • _sedatakar
    _sedatakar Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 34%
    +1 yıl

    Bir insanı ne kadar çok beğensemde asla mesaj atmam.

    1
    0 Yorumla
  • stuzanti
    stuzanti Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 30%
    +1 yıl

    Bütün mesajlarinda başarılı olabilen insan tanımıyorum ben öyle bir sürüm henüz piyasaya sürülmedi

    1
    0 Yorumla
  • BirTutamAşkk
    BirTutamAşkk Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 68%
    +1 yıl

    Kimseye mesaj atmadığım için böyle bir durum ile karşı karşıya kalmadım.

    1
    0 Yorumla
  • Barkınn
    Barkınn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Şimdi burası olmadı diyen kuyruk acısı çekenlerle dolar hadi bize eyvallah 😀

    1
    0 Yorumla
  • emzikli_kedi
    emzikli_kedi Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    1 kere oldu ama onda da 3 hafta aralıksız yazışmıştık artık yürüyeyim dedim ama güvenlik duvar ile karşılaştım :)

    1
    0 Yorumla
  • TokEvinAçKedisii
    TokEvinAçKedisii Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Hiç öyle bişeye teşebbüs etmedim ama deneyeceğim bir gün ya :p :D

    1
    0 Yorumla
  • hmmizmirrr
    hmmizmirrr Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    bu şekilde yürümem ben. Tersleyenle zaten işim olmaz :D

    1
    0 Yorumla
  • gamzelipapatya
    gamzelipapatya Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 65%
    +1 yıl

    Böyle mesajlar atmayın kardeşim ya. Yakınlaşayım derken tam tersine uzaklaştırıyorsunuz. Ateş püskürten ejderha gibi. :D

    0
    0 Yorumla
  • OvaryaO
    OvaryaO Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    Kızlara bak hepsi hayır diyor boyle bisi var mi 😂😂

    1
    0 Yorumla
  • msselizabeth
    msselizabeth Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 30%
    +1 yıl

    Kimseye mesaj atmıyorum.😂

    1
    1 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      En iyisi :D

      Yorumla
  • _COOLMEN
    _COOLMEN Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    baktın püskültülüyorsun hiç bozuntuya verme yanlış oldu de kaçç kaçç:)

    1
    0 Yorumla
  • BayPanda
    BayPanda Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    😂😂 güzel diyalog 😂😂😁

    1
    1 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Aynen :D

      Yorumla
  • ican7
    ican7 Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Ben genelde püskürtüyorum.

    1
    11 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Bu işinde masterı olmuşsun demek :D

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Yok canım est. :D

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Master olana kadar yazan çok olmuştur tecrübe kazanmışsındır :D

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      İlla ki oldu, ancak diğer sosyal medya hesaplarımda ve normal yaşantımda da çok sık yaşadığım bir durum. :)

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Aynen tecrübe kazanmışsın zamanla :D

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Evet öyle oldu, egoist diyorlar ama olsun napalım.. :)

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Hep öyle derler zaten. İşlerine gelmeyince hep kılıf bulurlar :D

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Aynen öyle, yapacak bir şey yok. :)

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Umursamayacaksın bu kadar basit. :D

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Öyle yapıyorum zaten. :)

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      En iyisi :D

      Yorumla
  • Tessera4
    Tessera4 Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl

    Kimseye mesaj atmadım daha önce ://

    1
    9 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Damlaya at sen mesajı :D

      Yorumla
    • Tessera4
      Tessera4
      +1 yıl

      İyi hatırlattın ben bir mesaj atayım en iyisi :D

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      At tabi :D Burda bütün gün takılma :D

      Yorumla
    • Tessera4
      Tessera4
      +1 yıl

      Hikaye yazıyor bu aralar da ondan pek rahatsız etmiyorum :D

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Anladım sen mesajı at beklemede kal :D

      Yorumla
    • Tessera4
      Tessera4
      +1 yıl

      Bu seferde umursamıyor mu der dimi çok haklısın valla :D

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Tabi ki sen mesajını at o uygun olunca döner :D

      Yorumla
    • Tessera4
      Tessera4
      +1 yıl

      Olması muhtemel bir kavgadan daha kurtuldum sayende sana minnettarım :D

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Rica ederim kavga etmeyin :D

      Yorumla
  • myd1oez
    myd1oez Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 3b cevap paylaştı.

    Haha kız iyi laf sokmuş

    1
    3 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Fena :D

      Yorumla
    • myd1oez
      myd1oez
      +1 yıl

      Şimdi bu oğlan lafı yedi ya o kız daha çok hoşuna gitmiştir 😅

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Bence de bazısı kız laf sokunca bayılıyor :D

      Yorumla
  • NonUnendless
    NonUnendless Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 46%
    +1 yıl

    Her seferinde. Şaşmaz.

    1
    0 Yorumla
  • Yengeç_Adam
    Yengeç_Adam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 33%
    +1 yıl

    Bunu yaşamamış erkek yoktur :)

    1
    0 Yorumla
  • Cengizhancoskuner
    Cengizhancoskuner Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Oldu tabiki de ama elde etmeyi biliyorum 😎😎

    1
    0 Yorumla
  • ünsüzdüşünür92
    ünsüzdüşünür92 Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Yapmam öyle şeyler 😂

    1
    0 Yorumla
  • AmaSyalı_
    AmaSyalı_ Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    evli olduğum için öyle bir şey denemem bile

    1
    0 Yorumla
  • Sherlock9
    Sherlock9 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Olmadı saolsunlar burdan saygılar kankilerime :))

    1
    0 Yorumla
  • The-Görüşçü
    The-Görüşçü Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 32%
    +1 yıl

    mesaj atamadık...

    1
    2 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Bu da ayrı dram :D

      Yorumla
    • The-Görüşçü
      The-Görüşçü
      +1 yıl

      olsundu

      Yorumla
  • KayıpKromozom
    KayıpKromozom Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    O tür beğenmelere gelemem.

    1
    0 Yorumla
  • _Noksan
    _Noksan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Hayır, atmadım kimseye mesaj falan.

    1
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    bir kaç defa, burada..

    1
    0 Yorumla
  • Şirin-Baba
    Şirin-Baba Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kız golü atmış dağılalım

    1
    0 Yorumla
  • technocrates
    technocrates Takip Et
    Master Yaş: 47
    +1 yıl

    Laf sokmayı severim :)

    1
    0 Yorumla
  • Manisa1905
    Manisa1905 Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Bn olaydım anana yazardım

    0
    0 Yorumla
  • _-Öcüü-_
    _-Öcüü-_ Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    Kimseye mesaj atmiyorum

    1
    0 Yorumla
  • oldu_o_zaman
    oldu_o_zaman Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 58%
    +1 yıl

    Hayir

    1
    0 Yorumla
  • MsWinnwie
    MsWinnwie Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 30%
    +1 yıl

    Hayır olmadı.

    1
    0 Yorumla
  • YakazadakiUçurum-
    YakazadakiUçurum- Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    çok az lakin püskürtüğümede pişman ederim ;)

    1
    0 Yorumla
  • öleceğiznasılsa
    öleceğiznasılsa Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 36%
    +1 yıl

    hayır

    1
    0 Yorumla
  • Miss_Brunette
    Miss_Brunette Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 35%
    +1 yıl

    güldürdü 😅

    1
    0 Yorumla
  • DieAnother_Day
    DieAnother_Day Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 47%
    +1 yıl

    Hayır olmadı.

    1
    0 Yorumla
  • Subarusti
    Subarusti Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Mesaj atmıyorum

    1
    0 Yorumla
  • HayalperestPisicik
    HayalperestPisicik Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 645 cevap paylaştı.

    Hayır.

    1
    0 Yorumla
  • Tuti-iMucize
    Tuti-iMucize Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl

    Hayır

    2
    0 Yorumla
  • daddydoom
    daddydoom Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Evet püskürtüm😎

    1
    0 Yorumla
  • RustC
    RustC Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Şuana kadar hayır.

    1
    0 Yorumla
  • igrencapacheçikoo
    igrencapacheçikoo Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    kız çok fenaymış :)

    1
    0 Yorumla
  • ARABACI000
    ARABACI000 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Nein

    1
    0 Yorumla
  • aLoNeePrenS
    aLoNeePrenS Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Ya oldu tabiki

    1
    0 Yorumla
  • genetikci18
    genetikci18 Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 308 cevap paylaştı.

    Kimseye yazmadım

    1
    0 Yorumla
  • HaksizAdam
    HaksizAdam Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    Cevap harika.. :)

    1
    0 Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 4,6b cevap paylaştı.

    Hayır, olmadı :)

    1
    0 Yorumla
  • Huzur_istersen
    Huzur_istersen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 109
    +1 yıl

    olmaz mı?

    1
    0 Yorumla
  • Bycilgin
    Bycilgin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Tabikide

    1
    0 Yorumla
  • Enrikelf
    Enrikelf Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Olmadi

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hayır

    1
    0 Yorumla
  • İsmaill19
    İsmaill19 Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    oldu evet

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (10)
Devamını Gör(55)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Sanal ortamda beğendiğiniz kişiye mesaj atıp geri püskürtüldüğünüz oldu mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yanlış kişiye mesaj attığınız oldu mu hiç?(karikatür)? 24 cevap verildi
Hiç yanlış kişiye mesaj gönderdin mi? 23 cevap verildi
Sosyal medyada birini beğenip direkt mesaj atıp konuştuğunuz oldu mu? 6 cevap verildi
Hiç yanlış kişiye mesaj gönderdiniz mi? 27 cevap verildi
Hiç yanlış kişiye mesaj attınız mı? 13 cevap verildi
Hiç yanlış kişiye mesaj attınız mı? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşk mı insanı değiştirir, yoksa hayal kırıklıkları mı?
  • Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
  • Gece gece misafirle köfte gömmek normal mi, siz böyle kaçamaklar yapıyor musunuz?
  • Opel Astra K mi Renault Megane 4 mu?
  • Maskülen giyimle dişil olunur mu?
  • Yaz aylarında siyah giyinir misiniz?
  • Gece müzik dınler misiniz?
  • ​Hayatta uğur getirdiğine inandığınız, 'bunu yapmazsam o günüm kötü geçer' dediğiniz bir toteminiz var mı?
  • Nasibinse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden sözüne inanıyor musunuz? ve böyle bişey yaşadınız mı?
  • Dünya Kupası'nda ABD karşısında 2-1'lik üstünlüğümüz var! Maçı kazanır mıyız, oyunu nasıl buldunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨