- İnternet & Teknoloji konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılGeri puskurtulmek nedir bilmem😂cennetten düşerken hiç canin acıdı mi güzel bir birlikteliğin baslngici olabilir ya da bilinç altına girerim veyahut senden aldığım elektriği tedaş bile sağlayamadı ya da meleklerin bu dünyaya indiğini bilmiyordum bu biz insanlar için bir lütuf olmali, gulusundeki sıcaklığı devasa güneş bile sağlayamaz vb gibi biri olmazsa diğeri olur puskurtulemezsin 😂😉😉😉
2144 Yorumla- +1 yıl
Bunlarla giriş yapıp engellenmediğin biri oldu mu acaba 😂
- +1 yıl
Engellerse kendi kaybeder Guzel güzel konuşuyorum ben😂😂
- +1 yıl
Hiçbir şey kaybetmez. Böyle konuşana iki dakika ayırmak zaman kaybı :D
- +1 yıl
Ahha evet ilk başta öyle düşünüldüğü için ilişkiler baslayamiyo 😐aslında çocuğun kötü niyeti yok ama bir şekilde hoşlandığını belli etmeli ve bunun çok farklı yolları da var kadının kalbine giden yolda kendini vazgeçilmez olarak görmemek lazım ama böyle bir durumla karşılaşmadım çünkü yazmam hoslaniyorsam direkt söylerim ya da faarkli güzellikler bulurum 😊😊
- +1 yıl
Böyle mesaj atan abaza izlenimi veriyor. Hoşlanıyormuş diye düşünmem :D
- +1 yıl
Ahaha hepsi değil ama bilinç altına girerim kullanılmamalı zatn direkt ofsaytı kelime 😂ama diğerleri ooyle değil zaten hoslaniyorsam önce muhabbetimiz olmalı ve bu sozlere değer olduğunu gormeeliyim yoksa söylemem ki karşımdaki de beni taniyorsa ne maksakla söylediğimi bilir o yuzden puskurtulmedim diyorum niyet onemli😊herhangi birini tanımadan soyesen bizim ülkede çoğu abaca olarak görür ama gormeenler de azımsanmayacak kadar fazla çünkü iltifat ediyosun abazalik olmaz niyete bağlı kişiden kişiye değişir
- +1 yıl
Tanımadığın insanın niyetini bilemezsin tanıdığın insanda böyle saçma cümleler kurmasın zaten :D
- +1 yıl
Nasıl bir cümle kurmalı 😊
- +1 yıl
Hoşlandığını normal ifade etsin böyle saçmalayacağına. :D Bunlar bana komik abaza yürüme cümleleri geliyor.
- +1 yıl
Sana saçma gelen başkası katılabiliyor diyorum ya kişiden kişiye algı durumu 😄
- +1 yıl
Sen b egenmezsin baskasi bayilir😊
- +1 yıl
Sen bana sorduğun için fikrimi söyledim başkası sevebilir tabi :D
- +1 yıl
Bence böyle mesaj atan direk abazadır. Açık ve net :D
@MysteryLady sana katılıyorum
- +1 yıl
@gamzelipapatya Aklın yolu bir :D
- +1 yıl
Öyle :D
@MysteryLady - +1 yıl
Yok be leydim sana birşey demiyorum zaten ben bunu toplumda denedim begeneni de oldu saçma bulani da😄sırf merak ettiğim için tepkileri tabi yurt dışında daha ise yarar kelimeler😂
- +1 yıl
Deneysel çalışmaların sana yarar sağlıyorsa devam et ama bunun çoğu kızda işe yaramayacağını düşünüyorum :D
- +1 yıl
@velentino ahaha hocam olaylar uluslararsı bir hal alacak gibi😂😂sen de ediyomusun bu tur sozler yapiyo musun 😂
- +1 yıl
MysteryLady Ne tesadüf ki yine aynı fikirdeyim :D
- +1 yıl
@MysteryLady et koymayı unutmuşum :D
- +1 yıl
@gamzelipapatya Aynen ben bundan etkilenen kız görmedim henüz :D
- +1 yıl
Tam tersine uzaklaştırıyorsunuz. Ateş püskürten ejderha gibi :D
- +1 yıl
Ppatya sen ne ara geldin 😂😂kizlar birlik oldu valentino hocam yanimda olman lazım kendimi yalnız hissediyorum😄
- +1 yıl
Biz burda sana doğru bir şey söylüyoruz :D Laf dinle :D
- +1 yıl
Yaramıyor zaten genellikle bunu yıllar önce yapmıştım merktan ama siz kizlar hiç güzel sizden anlamiyonuz😂😂
- +1 yıl
Sen güzel söz bilmiyorsun asıl. :D
- +1 yıl
Tamam normal olsun senden çok etkilendim hoşlanıyorum bitti😂
- +1 yıl
@MysteryLady Bence bir 30-40 kişi gelin çünkü iki kızla ancak başa çıkabilirsiniz. Gerçi biz her zaman haklıyızdır neyse :D
- +1 yıl
@gamzelipapatya Haklıysak neyi tartışıyorlar bunlar :D
- +1 yıl
@iamarpresteraen ben bunu mu dedim :D
- +1 yıl
Oho ben yazana kadar yazmışsınız alakasız oldu benim yazdığım :( :D
- +1 yıl
Yine aynısı oldu benim mesajlarım geç gidiyor herhalde :D
- +1 yıl
@gamzelipapatya Sanırım :D
- +1 yıl
Yavaş yazın telefon coktu 😂valentino hocamla ben tüm dünyadaki kizlar bir araya gelseiniz sırtımızı yere getiremezsiniz😎😎karar verilmistir konu kapanmistir ben haklıyım ben hakli cikmak istiyorum tamam mi 😂
- +1 yıl
Sen önce cevap verme hızımıza yetiş :D Nereye geçebilirsin bizi :D
- +1 yıl
@IAmarPresterAen Kesin sen haklısın hıhı. Tabi tabi. Yok ya gerçekten bak. Aaa ayıp ama senden başkası haklı olabilir mi. Tebrik ederiz ayakta alkışlıyoruz yani
- +1 yıl
Laptopta olsam 10 kişi yetisemezsiniz tel kasiyor😉tamam yahu haklısınız siz de biliyorum ama ben de haklıyım demi😂
- +1 yıl
Hayır. :D
- +1 yıl
@IAmarPresterAen Haklısın aynen :D
- +1 yıl
Aynen hocam birda sözlerimiz kıymet bilmiyolar çok ayıp ediyorlar kalpten gelen dilden çıkan sozlerinize😄ama sonra da diyolar erkekler odun sizden kaftan mnarin kelimelerden bu haberler ktukler vs😉
- +1 yıl
Facebook aforizmalarıyla romantik olacağına odun kal :D
- +1 yıl
Bana niye diyon kalsınlar banane😂hem gerek yok faceye oraya buraya gerçek bir dünya varr orda geçerli olur bir bakışın ardından gelen güzel sozler😂😂hocam çok fena ateş altındayım 😂bomba yagdiriyolar uzerime😂
- +1 yıl
Hani başa çıkardın kızlarla şimdi yardım istiyorsun bir daha uğraşma :D
- +1 yıl
Koşulum çok zor Şu an da o yuzden biraz dayanismadan ne olur su da mi istemiyekk hı😂kadinlar kulubune uye olan herkes gelecek birazdan tencere tava yumurta domates isletmeci kasyi kafama forlatcak😂savaş çıktı siperlere hocam 😊
- +1 yıl
@velentino Ejderha kısmından sonra karışmamak iyidir. Hahahah :D
- +1 yıl
Papatya sen niye benim yanimda olmuyosun hemen leydinin ordusuna katiliyorsun😂
- +1 yıl
@IAmarPresterAen Haklı olanı tutarım seni tanımam bir şey değiştirmiyor :D
- +1 yıl
Yeter çok bildirim kastınız :D Bildirimleri kapatıyorum bb :D
- +1 yıl
İnsanlar haklının yanında :D Tabi ki benim yanımda olacaklar birde senin yanında mı olacaklar :D
- +1 yıl
Hocam tüm kızları hakliligima haklılığımızı inandırmak için hepsine de dava acacam😂uluslararası mahkemelerde suru surum surunecegiz😂orta da buluşalım kelimeler güzel ama herkes begenmeyebilir diyin bu daha açılmadan kapansin yoksa 3. dünya savaşını ks de kivilcimini yakıp dünyayı savaşa suruklucez😂😂ayrıca alın size yürümeyen normal güzel söz ben seni unutmak için sevseydim sana olan aşkımı kalbime değil güneş çıktığı zaman kaybolan buğulu camlara yazardım. al bu tane daha insanları kusurlariyla sevmezsin. sevdiğim an senin için kusursuz olur. Nerde benim kusursuz firtinam nerdesin bebeğim daha karadeniz e gidip gemilerimi batircaksin bu da benim sozum😉abazalik mi aşk dersi mi insanlık mi 😂😂😂cevap verin uleynn
- +1 yıl
Biri benle böyle konuşsa dikkate almazdım. Alan çıkıyorsa baş tacı yap :D
- +1 yıl
@velentino hocam buzlar leydisi baktı basa çıkamayacak pes etti 😂erkeklere tüyo veriyorum leydinin kalbine giden yyol tatlidan geçiyor fark sözlerden bunu ima etti 😂iyi olan kazansın ne diyelim😂benim gibi yaparlarsa sovalyesine kelle aldirir😂
- +1 yıl
Neler sevdiğimi de bilirmiş. Bu kadar dikkatli misin sen :D
- +1 yıl
Hiç kaçmaz 😂ejderhana şöyle beni yakmaya gelebilir güneş sayesin de yanmaya alıştık bugün hava serinleyince kendimi kötü hissettim yolla gellsin😂mangal yapacam atesi senden 😂4 umuz birlikte yemek yicez akşam bana bekliyorum gelmezseniz hepsini ben yerim😂
- +1 yıl
Ejderiyam senin mangalını yakmak için mi var :D Ejderiyamı ayak işlerine kullandırtamam kusura bakma :D
- +1 yıl
Vay be ne kıymetli ejderhan varmış senin ben de ejderhayla konuşurum hih o kabul eder onun arasını tanıyorum ben korkunç smaugu hele bir gelmesin ayaklarını kirarim😂😂eig secersin beni artık yuzdem artsin😂😂gelmezse enejderin herkes ac kalır ac halden anla kötü leydi olma ben seni böyle tanimazdim😂😂çok degiştin cok😂markete gidiyorum istediğiniz şeyleri yazın paket yapıp yollayacak ejderhadan hepinize😉😉
- +1 yıl
Dondurma al :D
- +1 yıl
Cidden almışsın :D
- +1 yıl
Imkansız bir şey istemedin ki gerçekte yiyemeyeceksin hepsini ben yicem ama 😂
- +1 yıl
Çok yeme boğazında kalır :D Kilo yapar.
- +1 yıl
Napim siz yiyemiyonuz hepsi bana kaldı boğazıma kalirssa olurrum benden kurtulirsunu dicemde deadpolum ben olmem ki😂spor yapiyorum eritirim hem dondurma icimdeki atese dayanamaz zaten hemen erir spora bile gerek yok😂
- +1 yıl
Erimez spor yapan insan bir kutu dondurma mı yer :D
- +1 yıl
Sen de kuzenim gibi aynı lafı dedin dejavu oldum😂damak tadima ve boğazıma bakicam onları beslicem😂sporu bir tik fazla yaparim olur birer gider yağlar 😂bana guvenin😂sen de o zaman hepsini bana birakiyosun sonra kilo alırsın diyosun😂
- +1 yıl
Kilo ver kilo yeme daha fazla. :D
- +1 yıl
Sen ver asil bana diyon sen de kilolu gorunuyosun burdan bakinca😂
- +1 yıl
52 kiloyum ben asıl sen ver :D
- +1 yıl
Boyunu niye soylemiyosun belki 140 sin ve bu kilo fazla gelecek sana 😂
- +1 yıl
160 cm onu bilmiyor musun :D
- +1 yıl
Biliyorum da senden duymak istedim😂
- +1 yıl
Senden 15 kilo fazla 10 cm uzunum hesapla bakalim😂hesap makinesine 3+5yaz sana bak sana neler soyleyecek bana üçün besin lafını yapmasana dicek o yuzden 3 5 kilonun lafı olmaz 😂
- +1 yıl
Şişman değilmişsin ama olsun az ye :D
- +1 yıl
Evet değilim şişman olsam balon gibi olurum zeplin gibi milleti kilo la ucururum kapadokya semalarında 😂balon festivaline katiliriz😂hamburger yana yarışmasına ya da tartı patlatma yarışması da olabilir😄sen de kilolu değilsin iyisin fitsin diyarlarin yakışıklı ve paralı prenslerini peşinden kosturursun ama benimle takilirsan o kapalı iştahını kurbagacikla açarım kilo alirsin😄
- +1 yıl
Sağol iştahımı açacak birini aramıyorum :D
- +1 yıl
Dondurmayı isteyen sen değil miydin😂daha fazlasını da istersin potannsiyelin var tatlı ve çikolata senin damağı baştan cikartir😂
- +1 yıl
O yüzden istemiyoruz diyoruz heralde :D
- +1 yıl
Istahindan kaçan damak tadını alamaz ve hayat acımasızca akar gider 😂merak etme sen ye ben akşam için kızlarla erkekler karşı karşıya olan voleybol maçı hazirlarim 10 set kaybeden takım kraliçe tatlsisi alir😂kabul mu leydim yoksa kaçacak misin kilolardan nefsine uyma bana uy kazan😂
- +1 yıl
Mümkünse iştahımı kapatacak biri lazım. İştahımı açıp kilo aldıran insan istemiyorum :D Ayrıca şeker erken yaşlandırıyor.
- +1 yıl
Şeker insanı yaslandiyorsa şeker kız candy niye yaslanmadi hep genç ve güzeldi ayrıca tatlı yiye yiye tatlı bir kız haline dönüştü ona bisey olmadiysa sana hiç bisy olmaz 😂ha sen karsinda gegiren bir yazmam ariyosun o zaman çok iyi tanıdığım biri var seni tanistirabilirim😂gel etme kendine bu zulmü hem yicez hem aktivite yapcaz voleybol oynamayı sevmiyorsan oratada sıçan oynarız ya da sek sek 9 rakamına çok iyi atisim var😄şimdi halen beni istemiyosan art niyet ararım bak😂😂az kaldı ikna olcan gibi 😂
- +1 yıl
Yok olmayacağım :D Dünya ahiret kardeşiz :D
- +1 yıl
Ben sana sevgilim ol demedim ki voleybol oyna tatli ye keyfine bak dedim 😂beni hep yanlış anliyosun😂
- +1 yıl
Beni istemiyor musun diyerek yanlış anlaşılmaya sen sebep oldun :D Dondurmaya hayır mı dedik :D
- +1 yıl
Ne zaman dedim telefon kendi kendine yazmistir😂😂kontrol dışına çıkıyor bazen😄zaten yaz geldi dondurma in ben out 😂
- +1 yıl
Dondurmayı gönder gelsin :D
- +1 yıl
Evet yazmışım ama onu o amaçla yazmadım iştahını açan ben ile iştahını kapatan gegiren insan arasındaki tercih için yazmistim😊tamam gonderyorum cikolatalimi seviyorsun kakaolu😊
- +1 yıl
😍😍😍ana en sevdiğim 2. Dondurma 1. si kakolu çikolata parcaciklisi bugün alsam olur mu bekler misin😊
- +1 yıl
Daha fazla dondurma alma hepsini kendin yedin :D
- +1 yıl
Aldiriyosun aldiririyosun sonra kilo alcan diyorsun😂neyse askin pesinden kosarken eritirim😂ne yapayım komşu kızı olsan sepetle yollarim ama uzakta yasiyosun satondan dışarı kafanı cikarmiyosun ki😂
- +1 yıl
Çıkarsam da dondurma bana gelesiye erir :D
- +1 yıl
Uğur derin dondurucu bunun için icat edildi 😂dondurmalar erimesin ilişkiler s ogumasin diye😂derin dondurucuya koyar yollarim😊her türlü yersin sevdiğim dondurmayi😉😉😉
- +1 yıl
Ne kadar düşüncelisin :D
- +1 yıl
Bir tane leydimiz var lagartha gibi hırçın asi cesur güzel mi bilmiyom orasını karışmam da her kadın güzeldir diyip politik cevap verir geçerim bu fasli😂leydimizin küçücük bir kaptaki dondurmasını kendisine yediremiyorsak yazıklar olsun bana 😂ama böyle olmayacak tabi isteğin gerçekleşecek ve meyve şölenine hazır olmalisin
- +1 yıl
Allah iyiliğini versin teşekkürler :D
- +1 yıl
Versin de kötülüğe karşı savaş acayim😂sence viking kralı abisine balta atan bacaksız viki mi olur çocuğun kafa calisiyo ıngilizleri paket yapti😂
- +1 yıl
Her şey tamam çocuğum kaldı :D
- +1 yıl
Çocuğun mu var leydim senin
- +1 yıl
Yok bende onu diyorum :D
- +1 yıl
viki mi olur çocuğun dedin ya :D
- +1 yıl
Çocuğun adı aklıma gelmedi bende viki yazdım oyuzden😂peki kim olur bjorn mu olur ayı avlayan norvecli😂
- +1 yıl
Bilemiyorum babasına bağlı :D
- +1 yıl
Babası kim babası oldu😂
- +1 yıl
Bana yok cici bana lZim😂
- +1 yıl
Ben niye bilmiyorum :D
- +1 yıl
Bu çocukları leylek mi getirdi😂ne bilim senin bilmen lZim😂sen leydisin her şeyi bilmen lazım ogretmiyormu lala hürrem hanim😂
- +1 yıl
Henüz babası yok çocukta yok. Sen söyledin bende sordum :D
- +1 yıl
Tamam piyasa kimse yok ben spekülasyon yapıp fiyatları artirfim ortalığı karıştırdım krizi fırsata cevirfim😂merkez bankasını da bu arada soyfum😂altın rezervlerine coktum😂müşterilerin portföy yönetimlerine kredi kart bilgilerine sızıp ele gecirdim😂sizi artık istediniz biri ile bal ayina gonderebilirim kim bu şanslı domuz😂
- +1 yıl
Bulunca haber ederim :D
- +1 yıl
Oooo sen bulana kadar parayı yerim😂bu erkekler seni niye bilmiyo ki 😂altın gibi kalbin var dedektoru kullansalar hazine bulurlar 😉😉😉al abaza bir söz mu yoksa elit bir kelime dizesimi😂😂
- +1 yıl
Ben istemedikten sonra erkek bilse ne olacak :D
- +1 yıl
Gunaydin istemeni sağlayabilir. Istegini artirabili. Seni değiştirebilir. Kalbine hukmedebilir alış bunlAra olabilir😂
- +1 yıl
Yüzüklerin efendisindeki nazgul sahnesi aklıma geldi😄BENI HANGI ERKEK ÖLDÜREBILIŔ...😂
- +1 yıl
şu an için değişime kapalıyım :D
- +1 yıl
Bukalemun rango bu durumu sevmedi değişim sart diyor😂bir rango atasözü der ki sen degistirmezsen kader seni değiştirir bir başkasıyla 😂bak bunu bir dusun sonra kafanı tabutlara vurma 😢
- +1 yıl
şu an için dedim ilerde düşünürüm :D
- +1 yıl
Tamam iste rango da diyor ki ileri de çok geç kalabilirsin düşünmek icin😂aman ne yaparsan yap beee😂
- +1 yıl
Aynen ben ne yaparsa yaparım kendin için bu kadar endişelenmiyorsun yahu :D
- +1 yıl
Kendime niye endiseleneyim yahu endişe edecek birşey yok ben deadpoolun olumsuzum😂ben senin iyiliğini istiyorum sadece zaman aşımına uğrayıp yıpranma diye😂ama nafile ben kimin ki he benim iyiliğini istemek zorunda kalasin😂yine de isteyebilirsin sana kapılar acik😂
- +1 yıl
Ben herkes için hayırlısını dilerim kendim içinde :D
- +1 yıl
En kolay yolu secmissin usengec seni 😂hayırlısı de geç mantıklı akla yatkın ve çok kullanilsli 😂
- +1 yıl
Öyle hayırlısı demek hem sorumluluğu üstümden atıyor. Hem daha rahat ve güvende hissettiriyor :D
- +1 yıl
He Allaha yakın erkeklerden uzak hissettiriyo demi zarardan ziyandan uzakta mutlu hayırlı bir yasam😂sorumluluktan mi kaciyosun yoksa he şimdi çözdüm seni😂
- +1 yıl
Aynen en güzeli annenin babanın dizinde kafan rahat yaşamak. Büyümenin güzel yanı yok :D
- +1 yıl
O zaman bebek kalsaydin ne yürüme dersin olurdu ne ise gidip para kazanma derdin olurdu ne erkeksen kız tavlama derdin olurdu kızsan hayalindekibeyaz atlı limuzinli erkeği bekleme gibi derdin ordu çocuk doğurma bakma çamaşır utu okul sınavlar gibi şeyler olmazdı 😊hadi bebeklige geri dönüş mama kaka kiki bu uc kelime ile hayatı yasardin😂
- +1 yıl
İmkanın olsa yapmam mı sanıyorsun :D
- +1 yıl
Yaparsin ben de yaparim ama imkanlar kaynaklar kisitli😂mazot bitti mazot😂geçmiş nadiren istediğimiz gibidir gelecek ise muamma ani yaşayıp paylasmaliyiz sevdiklerimizle suana odaklanmalisin 😉
- +1 yıl
Yetheeer. Hepinize alev püskürteceğim şimdi. Canım arkadaşlarım neden gidip özelden konuşmak yerine bildirim kasıyorsunuz. Tam mutlu oluyorum bakıyorum yine siz 😂
- +1 yıl
@gamzelipapatya leydinin ejderhasiyla takila takila ateş püskürtmeyi de ogrenmis😂bizi görünce mutlu olman gerekiyor 😂biz mutluluk suyuyuz iç bizi kana kana😂bu ara da ben ozel e karşıyım herşey apaçık olmali😂😂
- +1 yıl
@gamzelipapatya Biz sizi unuttuk kusura bakmayın. :D
- +1 yıl
Tamam affettim 😂
- +1 yıl
@gamzelipapatya günah işlemiş gibi hissettirdin şimdi gidip yaptiklarimiz için af isteyeceğim genel af ilani ülke genelinde bu tur suçlar isleyenler icin😂
En İyi Cevaplar
Ahahha 😂😂 koşarken düşmüş bu 😂
14 Yorumla- +1 yıl
Baya hemde kalkması zaman alır :D
- +1 yıl
Yok bu türler kolay vazgeçmez :D
Turk kizinin hobisi turk erkeklerini bozmaktir. Net asiri keyif aliyoruz daa sonra bazi kizcagizlarimiz aaa gitti oglan keske kendimi tutaydim o son lafi sokmayaydim der😂😂😂
27 Yorumla- +1 yıl
O lafı sokan gittiğine sevinir. Gitmesinden korkan laf yemeyi seviyor :D
- +1 yıl
O zaman niye yapıyorsun :D
- +1 yıl
Bayılıyorsun aksiyona sonra dram :D
- +1 yıl
İnsan sıkılıyor haklısın :D
+1 yılAhahah kimseye yürüyen bir mesaj atmadım ama Tanrı yürüyenleri, tomalardan korusun dksjg
11 Yorumla- +1 yıl
Korumasın bence kendileri kaşınıyorlar neticede :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
Sanal ortamda birilerine yazdığınız, yürüdüğünüz zaman kedini dünyanın ilk harikası olarak görüyor. Umursamaz kelimeler, kısa cümleler vs. Kısacası yaptığımız tek şey egosuna ego katmak oluyor. En iyisi aynı ortamda tanımaya ve yakınlaşmaya çalışmak...
10 YorumlaOo hahaha ya aklıma getirdin neler yapardık neler kayıtlar başladımı
Ne kaydı
Size yazılcaktımda gibi benzeri şeyler ya ne salakmışız11 Yorumla- +1 yıl
Komediymişsin :D
+1 yılBu tatlılıkla mı imkansız benim gibi güzel tatlı sempatik birini kim püskürtebilir..😒😅
26 Yorumla- +1 yıl
Hiç yani :) 💁
- +1 yıl
Hiç yani derken onayladın mı yoksa hiç olmadı mı anlamında anlamadım..😅😅
- +1 yıl
Onayladım tabi ki :) Sempatik ve naif birisiniz bence :D
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😊 sende çok kibarsın..
- +1 yıl
Rica ederim :)
İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yüzyüzeyi tercih ediyorum. Sanalda muhabbet sohbet iyi o kadar.
114 Yorumla- +1 yıl
En mantıklısı.
- +1 yıl
Aynen ne gerek var şu hallere düşmeye :D
- +1 yıl
Lagerthada babama mı yürüyeceksin demez direk vurur kellesini :D
- +1 yıl
Lagerthaya suç değil ama biz hukuk devletinde yaşıyoruz :D
- +1 yıl
Aynen dönemine uygun :D
- +1 yıl
Abaza bunu işaret olarak anlar :D
- +1 yıl
Aynen bunu dese uçmayı öğrenir :D
Ahahaha çok iyi :D Yok ben sanal ortamdan yürüme işlerine bakmıyorum :D
14 Yorumla- +1 yıl
Gereksiz zaten :D
- +1 yıl
Tanışmalar zaten ilk yüz yüze olmalı. Gördüğünü tanımak daha iyi :D
+1 yılAhahshahs çok iyi ama ben mesaj atmıyorum genel olarak :d
14 Yorumla- +1 yıl
Sen atsan da geri çevirmezler :D
- +1 yıl
Uğraşamam 😂
- +1 yıl
Uğraşma zaten onlar sana atsınlar :D
- +1 yıl
Pekii 😁😂😂
olmadı... odunluk baki kalacak böylelerinde sanırım :D
20 Yorumlalafi frna oturmus demekki neymis karsindaki kadini aptal sanmayrak ona durust olp alaksz iltifat etmycn ☺😂
10 Yorumla
+1 yılBir pembeli dostumuz
- Size bir sey sorabilir miyim?
Ben
- Danisma az ilerde efendim...
Keske silmeseydim ))))13 Yorumla- +1 yıl
neden öyle dedin 😂
- +1 yıl
@Miss_Brunette yorumlari okumustum, cevap vermeden once, ergenlerle ugrasacak yasi gectim )))
- +1 yıl
hahaha çocuk buyutmuyirz diyosn 😂
+1 yılBir insanı ne kadar çok beğensemde asla mesaj atmam.
10 YorumlaBütün mesajlarinda başarılı olabilen insan tanımıyorum ben öyle bir sürüm henüz piyasaya sürülmedi
10 Yorumla
+1 yılKimseye mesaj atmadığım için böyle bir durum ile karşı karşıya kalmadım.
10 YorumlaŞimdi burası olmadı diyen kuyruk acısı çekenlerle dolar hadi bize eyvallah 😀
10 Yorumla
+1 yıl1 kere oldu ama onda da 3 hafta aralıksız yazışmıştık artık yürüyeyim dedim ama güvenlik duvar ile karşılaştım :)
10 Yorumla
+1 yılHiç öyle bişeye teşebbüs etmedim ama deneyeceğim bir gün ya :p :D
10 Yorumla
+1 yılbu şekilde yürümem ben. Tersleyenle zaten işim olmaz :D
10 Yorumla
+1 yılBöyle mesajlar atmayın kardeşim ya. Yakınlaşayım derken tam tersine uzaklaştırıyorsunuz. Ateş püskürten ejderha gibi. :D
00 YorumlaKızlara bak hepsi hayır diyor boyle bisi var mi 😂😂
10 Yorumla
+1 yılKimseye mesaj atmıyorum.😂
11 Yorumla- +1 yıl
En iyisi :D
baktın püskültülüyorsun hiç bozuntuya verme yanlış oldu de kaçç kaçç:)
10 Yorumla😂😂 güzel diyalog 😂😂😁
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen :D
Ben genelde püskürtüyorum.
111 Yorumla- +1 yıl
Bu işinde masterı olmuşsun demek :D
- +1 yıl
Master olana kadar yazan çok olmuştur tecrübe kazanmışsındır :D
- +1 yıl
Aynen tecrübe kazanmışsın zamanla :D
- +1 yıl
Hep öyle derler zaten. İşlerine gelmeyince hep kılıf bulurlar :D
- +1 yıl
Umursamayacaksın bu kadar basit. :D
- +1 yıl
En iyisi :D
Kimseye mesaj atmadım daha önce ://
19 Yorumla- +1 yıl
Damlaya at sen mesajı :D
- +1 yıl
At tabi :D Burda bütün gün takılma :D
- +1 yıl
Anladım sen mesajı at beklemede kal :D
- +1 yıl
Tabi ki sen mesajını at o uygun olunca döner :D
- +1 yıl
Rica ederim kavga etmeyin :D
İnternet & Teknoloji konusunda 3b cevap paylaştı. Haha kız iyi laf sokmuş
13 Yorumla- +1 yıl
Fena :D
- +1 yıl
Bence de bazısı kız laf sokunca bayılıyor :D
+1 yılHer seferinde. Şaşmaz.
10 Yorumla
+1 yılBunu yaşamamış erkek yoktur :)
10 Yorumla
+1 yılOldu tabiki de ama elde etmeyi biliyorum 😎😎
10 Yorumla
+1 yılYapmam öyle şeyler 😂
10 Yorumlaevli olduğum için öyle bir şey denemem bile
10 YorumlaOlmadı saolsunlar burdan saygılar kankilerime :))
10 Yorumla
+1 yılmesaj atamadık...
12 Yorumla- +1 yıl
Bu da ayrı dram :D
- +1 yıl
olsundu
+1 yılO tür beğenmelere gelemem.
10 YorumlaHayır, atmadım kimseye mesaj falan.
10 Yorumla
+1 yılbir kaç defa, burada..
10 Yorumla
+1 yılKız golü atmış dağılalım
10 Yorumla
+1 yılLaf sokmayı severim :)
10 Yorumla
+1 yılBn olaydım anana yazardım
00 YorumlaKimseye mesaj atmiyorum
10 Yorumla
+1 yılHayir
10 YorumlaHayır olmadı.
10 Yorumla
+1 yılçok az lakin püskürtüğümede pişman ederim ;)
10 Yorumla
+1 yılhayır
10 Yorumla
+1 yılgüldürdü 😅
10 Yorumla
+1 yılHayır olmadı.
10 YorumlaMesaj atmıyorum
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 645 cevap paylaştı.
+1 yılHayır.
10 Yorumla
+1 yılHayır
20 YorumlaEvet püskürtüm😎
10 YorumlaŞuana kadar hayır.
10 Yorumla
+1 yılkız çok fenaymış :)
10 Yorumla
+1 yılNein
10 Yorumla
+1 yılYa oldu tabiki
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 308 cevap paylaştı.
+1 yılKimseye yazmadım
10 Yorumla
+1 yılCevap harika.. :)
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 4,6b cevap paylaştı. Hayır, olmadı :)
10 Yorumla
+1 yılolmaz mı?
10 YorumlaTabikide
10 YorumlaOlmadi
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayır
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 1,7b cevap paylaştı. oldu evet
10 Yorumla- Devamını Gör (10)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar