Sosyal medya hesaplarımı kapattım, Sosyal medyanın zararlı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sosyal medya hesaplarımı kapattım, Sosyal medyanın zararlı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sosyal medya hesaplarımı kapattım, Sosyal medyanın zararlı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sosyal medya hesaplarımı kapattım, Sosyal medyanın zararlı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Aslında karikatürler soruyu çok iyi bir biçimde özetledi.

Bundan yaklaşık 3 hafta önce, çeşitli hedefler için çok iyi bir çalışma startını vermiştim. 2 haftalık süreçte yaşadığım hedef bilinci sayesinde yüksek bir çalışma gösteriyordum. Sonra 1 hafta önce
acaba ne mesajlar var gibi çeşitli şeyler için sosyal medyaya girdim. Önce hafif kullanıyordum sonra gittikçe sarmaya başladı.

Her yerden bilgi saldırısı geliyordu, twitterden facebooktan, instagramdan

Acaba ne haberler var? Neler oluyor? Haberler, yorumlar..

O 2 günlük donuk sürecinde neler olduğunu bilmiyorum ama sadece sanki zihnim internet bağlantısı kazanmış ve sürekli hangi oyun çıkmış , acaba bu ne sormuş, acaba o nasıl bir fotoğraf paylaşmış, aa bildirim gelmiş ne demiş, aa şu yorumu yapmış ne demeliyim acaba, hmm biraz gezeyim bakalım aşağıya doğru facebokta, neler var acaba, aa şu caps komikmiş vs. vs.
İnanılmaz bir saldırı var.

Benim konsantrasyon yerlerde. Odak noktası mahvolmuş vaziyette. Hedefime olan inancım gitgide zayıflamaya başlamış. Sanki bir boşluktaymışım gibi. Yani her şeyi sanal üzerinden düşündükten sonra farkediyorsunuz ki , sanki bu dünyanın tüm gidişatı yan cebiniz de ve siz izleyicisiniz. Evet beyinde böyle bir sahte algı oluşuyor. Pc'den, telefondan çıktığınızda, boşluğa düşüyorsunuz. Evet boşluk. Az önce bir bilgi saldırısı vardı, her şey anlıktı, ama şimdi bir hiçlik var. Hedef mi? Kim takar hedefi? Eğer sosyal medya bağımlısı biriyseniz dünya ve hedefleriniz sadece sanal da umrunuzda olabilir.

O 2 hafta boyunca hırsla çalışan ve hedefine her gün çok daha fazla yaklaşan bir insanken , şimdide yapılması gerektiğini bilmeme rağmen hedefime çalışamıyor oluşum, inancımı çok fazla yitirmem, sanki dünya benden ayrı çalışıyormuş gibi hissettiğim boşluk duyusu..

Tüm hesaplarımı sildim. Bu hesabımı da kaldıracağım. Bu dünyada hedefime ulaşmak için önce yüksek bir inanca ihtiyacım var, bu inancı ve konsantrasyonu mahveden sosyal medya beni batağa sürüklemeden...
Doğru bir karar verdin tüm hesapları kapatmakla.
Bence yanlış bir karar
diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sosyal medya hesaplarımı kapattım, Sosyal medyanın zararlı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla