takip isteklerini kabul ederken nelere dikkat edersiniz? istek atarken ne gibi kriterler ararsınız?


Vallahi ben genelde kimseye istek atmam tanimadigim erkek icin diyorum. Tabi bazen istisnalar oluyo. Her gün bir kac tane istel geliyo nerden buluyolar bilmiyorum ama tabikide kabul etmiyorum. Kimin girip ciktigi belli degil sayfana. Arada idtisnalar oluyo tabi kisiye göre fotolarina bir göz atarim dikkatimi cekerse sapik degilsedr kabul ederim🙄
Sosyal medyam Yok bir tek burası var. Burda da ekliyorlar sormasını isticem ayarlardan bir fırsat olmadı :)
kızların yorumlarına baktım genelde %95 i istekleri kabu etmiyor.
ve bu kimseyi kabul etmeyenlerin takipçilerine bakıyorsun dünya kadar
700-800 kişiden az değil. ve ben çok merak ettim acaba siz takip isteklerini kabul etmiyorsanız. bunlar nerden geliyor
burada mesela bir sınır koymadım kimseye..
ama insta da hesabım gizli..
orada neden gizli. daha dikkat etmek icin mi?
hayır eski tanıdıklarım ulaşamasın diye..
hmm.. rahatsiz edenin var anlasılan
eskiden gelen her zaman rahatsız eder..
ozaman sana bir eig vereyim
Cevap
31Cevap
Beni pek takip etmezler zaten çok giremiyorum buraya. Genelde ben takip ederim, takip edilirken de hepsini kabul ederim insanların tipine tercihlerine bakmam. İnsan olsun yeter.
Çok seçiciyim halen tüm sosyal medya hesaplarımda bilerek reddetmediğim ama onaylamadığım da birçok kişi mevcut.
Valla sosyal medya olarak burayi kullaniyorum..
Burada da kaliteli soru soranlara atiyorum takip genelde 😕
face kullanmıyorum zaten instagram kullanıyorum ve takipleri herkesin aksine ben kabul etmiyorum tanımadığım kişilerin
İnstagram var zaten sadece. Stalk hesabı olmadığını düşündüklerimi kabul ediyorum zaten aktif değilim 140 takipçi falan var
Kimseye takip isteği atmam ama gelen takip isteklerini genelde kabul ederim. Zaten sosyal medya platformu olarak sadece burayı kullanıyorum..
@Zombik senden bir ricam var, ne olduğunu biliyorsun :)
@Zombik söyledim :)
Seçerim, bazen yıllarca bekletirim istekleri, tanıdıklarımı hemen kabul ederim, hoşuma gitmeyenleri engellerim de işte bir bu KSde takılmıyorum bu tür şeylere öyle yani
Her isteği kabul etmem kullandigim tek sosyal hesap burası burada da takip atan kişinin görüşlerine bakarm.
Değişir. İnstagramda çok seçici olurdum hesabım olsaydı, twitter da hesabımı gizlemem, burada da pek seçici değilim
erkeklerden ve geylerden takip kabul etmem. güzel bayanları takip ederim.
gey oldukalrini nereden anliyorsun?
😃😃😃👍
Seçerim gereksiz insanlara özel hayatımı neden açıyım
KizlarSoruyor'da profilim açık, diğerlerinde sadece tanıdıklarımınkini kabul ediyorum
takip arkadaş ekleme hepsi kapalı hele face iyicene suyu çıktı kapalı
Tanımıyormsam etmem %98, Tanıyorsam bile etmem bazen
Neden
etmem tanıyorsam ederim veya bana yakın gelebiliyor bazen onlar dışında hayır
burdakilerin hepsini onaylıyorum ama diğer sosyal medya hesaplarımda seçiciyimdir
Ne kadar seçici olduğumu takipçi sayıma bakarak anlayabilirsin.
Sadece Facebook var o da diğer hesaplara ilişik diye kullanmıyorum sosyal medya.
hayır etmem zaten sosyal medyayı kullanmıyorum desen olur
beni furcaklar swarm falan kullanmıyorum hiçbirşey ben
Hepsini siliyorum genel olarak nedense hoşuma gidiyor hobi falan edinmiş olabiliririm😂👊
bir twitterda açık profilim onun dışında seçiciyim burasida dahil
her takibi onaylamam , iti var kopuğu var ne işi var ya benim medyamda :D
İstekleri kabul etmeden once nihat hatipogluna danisiyorum
aferim.. önce okuyup üflesin... izni olursa kabul edersin
Dogru yanlis diye onayliyor oyle kabul ediyorum
iyi yapiyorsun.. sakata gelme
Yok yok gayet iyi:)
Beni herkes takip edebilir tabi fakat her takipçim benimle iletişime geçemez.
Hesabım açık herkes takip edebiliyor ama burada hayır
Detaylı bir inceleme sonrası takip eder ve takip isteğini onaylarım
Çoğunu kabul etmem, özel alanım tanımadığım insanların olması rahatsız eder
işim gereği iyice araştırıyorum ondan sonra
nasil arastiriyorsn
kim miş neyin nesiymiş işte
isim geregi dedin ya o yuzden dedim yahu
seciciyim hepsini kabul etmiyorum
Öncelikle kariyeri, 2. Profili, 3. Yaşadığı yer
Ruh halime bağlı genelde
😃...
paylasimlarini beğendiğim kişileri kabul ediyorum.
Seciciyim herkesi kabul etmem
Kabul etmiyorum genelde
hiç bir kriterine bakmıyorum kubul ediyorum.
anladm
İnstagramda evet ama Twitter ve burada değilim
Sosyal medyayı sadece iş amaçlı kullanıyorum
burada iş amaçlı kullanım mı? sosyal hesap sonuçta
Burası konusunda haklısın Ç) Sanırım tek sevdiğim burası.
😉👍
Facebookta tanımadığım hiç kimseyi kabul etmem.
Sadece tanıdık ve arkadaşlarım
yalancı
Hayır tanımadığım biriyse etmem
Hiç takmiyorum öyle şeyleri
kabul edermisin etmezmisin?
Hiç bir bişey yapmıyorum direk kabul
Tanımadığımı kabul etmem
Sosyal medya kullanmam pek
sosyal medya kullanmıyorum
No, etmiyorum
ederim maksat yessıllık olsn
Etmem.
Kim olduğuna bağlı
Kimmiş diye bakarın
peki kim olursa kabul edersin.. kabul etmeme sebebin nedr
Tipini sevmezsem kabul etmem kız erkek farkettim.
Seçici
Ediyorum.
Evet.
Seciciyim
Seciciyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar