Bu iki ekran kartı arasında kaldım sizce hangisi ve neden? Bana göre aynı sayılırlar. Hatta ne olursa olsun Amd almak istemiyorum ama kararsızım genede.
Üsteki daha iyi. Ekran kartlarında 3 basamaklılarda soldan iki dört basamaklılarda ise soldan 3. rakamı baz alman lazım. Birinin 8 diğerinin 6. Ayrıca 580 olan 256 bit idğeri 192 bit doğal olarak 256 bit daha iyi. Ekran kartlarında kaç gb olduğundan ziyade gpu'su daha önemlidir. Yani 4 gb 950 yerine 3 gb 970'i tercih etmen gerekir.
İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı.
dx12 de rx580. 11 de gtx1060. Ama nvidia nın optimizasyonları harikadır. O yüzden nvidiadan şaşmayacaksın. dx12 de ezici bir fark yok. O farkıda aradaki W karşılıyor zaten. ve 100-200 lira fark için 580 almaya gerek yok.
İnternet & Teknoloji konusunda 472 cevap paylaştı.
Nvdia'dan sasmayin beyler, cogu firma ile dirsek temasinda olduklarindan her daim daha iyi optimizasyon sagliyorlar, kendisinden daha kuvvetli gorunen Radeonlardan bile daha verimli oluyorlar.
En İyi Cevaplar