Arkadaşlar telefonumu açıyorum "Cihazınızı başlatmak için şifrenizi girin." yazıyor ekranda ve telefonum açılmıyor. Nedir bu?

Ekran kilidi falan değil, cihazı başlatıyorum samsung yazısı çıkıyor ve ardından bu yazı geliyor ekrana. Sim kart kilidi de olsa telefon açıldıktan sonra isterdi şifreyi. Ne ekran kilidi ne sim kart kilidi. Nereden çıktı bu şifre? Lütfen yardımcı olun..
Arkadaşlar telefonumu açıyorum "Cihazınızı başlatmak için şifrenizi girin." yazıyor ekranda ve telefonum açılmıyor. Nedir bu?
Cevapla