Şifremi değiştirdim. Uygulamalar kısmına girip erişime izin verilen uygulamanin iznini kaldırdım. Düzelmiyor. Ne yapabilirim?

İşte böyle kendi kendine.

Browserında virüs vardır.
Chrome > Ayarlar > Uzantılar
Opera > Menü > Eklentiler > Eklentileri yönet
Buralardan bilmediğin eklentileri kaldırırsan veya direk hepsini, muhtemelen sorunun çözülecektir.
Twitterdan ayarlar>güvenlik>giriş isteklerini doğrulaya basıp her girişte şifre sormasını sağlayabilirsin.
https://twitter.com/settings/applications gir senin adına paylaşım yapma izni olan ne varsa kaldır geçer
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar