Amerikan kası mı? Spor araba mı? İki türünde kaputlarının altında canavar yatıyor aslında. Bu resimler sadece birer örnek. Orta halli araçlardan bahsetmiyor bu arada. Tamamen iki türünde zirvesini göz önünde bulundurun. Siz hangisini seversiniz?
Günümüz arabaları veya şu alttaki oyuncak gibi spor arabalar hiç hoşuma gitmiyor araba dedigin şu yukarıdaki Boss429 gibi olmalı çalıştırdıgın zaman her tarafı motorun gücünden oynamalı homur homur homur kulağına sesi gelmeli. o yüzden Klasik Amerikan arabaları çok hoşuma gider özelliklede 70 80 arası Kasaları büyük motor hacimleride aynı şekilde kendileri gibi büyük olur. 80 lere kadarda kamyonetleri dizel motor kullanmaz. fakat 80 den sonra kriz başlar arabalar kücülür motorlar ufalır 4 silindire kadar düşer.. en sevdigim amerikan klasikleride 78-87 Buick Regal', 71-73 Mach1.
Chevrolet, Dodge, Ford, Buick, Cadillac, Chrysler ve saymadığım niceleri... Bu araçların mazileri var ve bana göre yeni modellerden kat kat iyiler. Örneğin hangi araba bir Camaro SS'in hazzını verebilir ki? Dodge Charger? Ford Mustang? Bana göre bu araçların yeri dolmaz eskileri efsanedir ve üretimleri günümüzde devam etmekte. Bence Amerikan arabaları.
O bu değil güncel az yakan iyi giden güvenlikli bakım fiyatları can yakmayan araçlar olacak benim daha önceki araçlarım gibi *opel vectra (2000) *ford fiesta (2007) *bmw 3 serisi (2002) *citroen C4 (2010) *ford focus (2014) *vw jetta (2015) *vw passat (2015) *mercedes benz E serisi (2016)
En İyi Cevaplar