Haberim yokmuş gibi çek” akımında fotoğrafı çekilen kişi sanki fotoğrafının çekildiğini bilmiyormuş da en doğal haliyle fotoğrafta çıkmış gibi bir poz verilir. Aslında çeken de çekilende olaydan haberdardır. Bu akımın bir varyantı şu günlerde sosyal medyayı sallıyor. Bu akımda bakışlar yerde ve sanki bir şey aranıyormuş gibi poz veriliyor. Ama diğerinde olduğu gibi doğal görünmek. Aslında bunların da hepsi planlı. Ortada ne doğallık var ne de farkında olma durumu. Bu pozu veren kişiler muhtemelen fotoğraf çekindikten hemen sonra fotoğrafa bakmak için koşuyorlardır.
"Haberim yokmuş gibi çek" akımı hakkında ne düşünüyorsunuz?
bir kere birini haberi yokmuş gibi çekmiştim. Etraftakiler beni onun hayranıyım sanmasınlar diye bildiğim bütün duaları okumuştum. Kimsenin fotosunu çekmiyorum o günden beri. Emeği geçenler diye not bıraksalar bari
Bir geziye gittiğimizde gerçekten haberim olmadan fotoğraflarımı çekmişti profesyonel makinesi olan bir kız. Sırf "haberim yokmuş gibi" yaptığımı sanacaklar diye paylaşmadım kimseyle. Sevmiyorum bu akımı. 😄
Fotograf cekmek bana sacmadan sacma geliyor Bırı gormek ıster, hadi o dakıka ceker gönderirsin gider Ama boyle sanki doto model gibi pozlar veröeye calısmak programlar istenilen rengi sağlamak için ugrasmak çoluk çocukca bırazda Hele aynanın karsına gecip telefona bakarken foto cekenler acayip traji komik ve itici... Dudaklarını sacma sapan yamultup sevimli gorunmeye calısan sevimsizlerde cabası tabi bu akımında
Bu biz lisedeyken moda oldu sonra dalga konusu oldu şimdi de poz haline dönüştü. Bunları çektiren insanların hala foto altına habersiz çekim yazdıklarını sanmıyorum
En İyi Cevaplar