"Haberim yokmuş gibi çek" akımı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Haberim yokmuş gibi çek” akımında fotoğrafı çekilen kişi sanki fotoğrafının çekildiğini bilmiyormuş da en doğal haliyle fotoğrafta çıkmış gibi bir poz verilir. Aslında çeken de çekilende olaydan haberdardır. Bu akımın bir varyantı şu günlerde sosyal medyayı sallıyor.
Bu akımda bakışlar yerde ve sanki bir şey aranıyormuş gibi poz veriliyor. Ama diğerinde olduğu gibi doğal görünmek. Aslında bunların da hepsi planlı. Ortada ne doğallık var ne de farkında olma durumu. Bu pozu veren kişiler muhtemelen fotoğraf çekindikten hemen sonra fotoğrafa bakmak için koşuyorlardır.
bu akim hakkında ne düşünüyorsunuz?
"Haberim yokmuş gibi çek" akımı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla