Çok fazla teknoloji bağımlısıyım ne yapmalıyım?

sınav vb gibi şeylere çalışırken ilk olarak konu tekrarı yapmak gerekir ama ben hep internetten videolar izleyip anlıyorum bir video izledikten sonra yeter bu kadar diyip bırakıyorum ve face instagram gibi şeylerde takılmaya başlıyorum ve bu benim hem sınavlarımdan düşük not almama neden oluyor ben aslında fotoğrafçı olmakk istiyorum çünkü fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. lafın özü telefon, bilgisayar gibi şeylerin bağımlılığından nasıl kurtulabilirim :(
Çok fazla teknoloji bağımlısıyım ne yapmalıyım?
Cevapla