İPad yere düştü kırıldı. İçi falan açıldı. Bayağı parçalandı. Garantide bitmiş zaten kabul etmezlerdi. Dışarıda yapabilirler mi?

İPad yere düştü kırıldı. İçi falan açıldı. Bayağı parçalandı. Garantide bitmiş zaten kabul etmezlerdi. Dışarıda yapabilirler mi?

İPad yere düştü kırıldı. İçi falan açıldı. Bayağı parçalandı. Garantide bitmiş zaten kabul etmezlerdi. Dışarıda yapabilirler mi?

İPad yere düştü kırıldı. İçi falan açıldı. Bayağı parçalandı. Garantide bitmiş zaten kabul etmezlerdi. Dışarıda yapabilirler mi?

İPad yere düştü kırıldı. İçi falan açıldı. Bayağı parçalandı. Garantide bitmiş zaten kabul etmezlerdi. Dışarıda yapabilirler mi?

İPad yere düştü kırıldı. İçi falan açıldı. Bayağı parçalandı. Garantide bitmiş zaten kabul etmezlerdi. Dışarıda yapabilirler mi?






İPad yere düştü kırıldı. İçi falan açıldı. Bayağı parçalandı. Garantide bitmiş zaten kabul etmezlerdi. Dışarıda yapabilirler mi?
Cevapla