Apple ı şikayet etmek istiyorum nasıl yapabilirim bilgisi olan?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılBir kere önce haddini bil insanlarla düzgün konuş burda kimse sana yardım etmek zorunda değil, çözüm bulabilmek için sorunun ne olduğunu sorana bile atar yapıyorsun. Doğru düzgün anlatmayacaksan doğru düzgün cevapta beklemeyceksin. Kimse babanın uşağı değil, bu biiiiiir. İkincisi, Apple'a bu konuda dava açmaya kalkarsan onlarda dönüp geri sana açar çünkü anlattığın olay, "DUBAİ"den gelen İphonelara özel değil, git doğubankta herkes o şekilde Iphone satıyor. Senin elindeki telefonu daha önce birisi satın almış, servise yollanış daha sonra apple muhtemelen yeni bir telefon yollamış "DUBAİ"deki yerde geldiğinde açıp garanti süresine bakmak istemiş ve istemeden de olsa garantiyi başlatmışlar çünkü apple merkez odaklı çalışır telefon açıldığı an garanti başlar. Yani elindeki telefon bir nevi ikinci el ve bunun sorumluluğu kesinlikle Apple'a ait değil bunu sana satan "DUBAİ"deki yere ait. Yani tıpış tıpış şikayet etmeye gidersin avcuna tuz dökerler geri dönersin. Belki buda sana haddini bimende yardımcı olur? Çabala biraz, insanlarla nasıl konuşman gerektiğini öğrenince buraya yeniden yazarsın.
05 Yorumla
Soran+1 yılnasıl konuşacağımı sana soracak değilim tammam mı kafanın bu kadar çalıştığı belli iphone yeni ürünün garantisini eskisinin devamı olarak uyguluyor yani yeniden bir başlangıç söz konusu değil
- +1 yıl
Elindeki ürün yeni bir ürün değil senin kafan bunu anlamayacak kadar çalışmıyor mu sen bu biraz zeka seviyeni zorlayacak ama açıklamaya çalışacağım; Bir A kişisi düşün; Gidip telefon alıyor, daha sonra telefonu servise yolluyor ve apple bunu "GARANTİ KAPSAMINDA" yeni bir telefon yollayarak çözüyor. Sonra A kişisi gidip o yeni gelen telefonu "Henüz garantisi başlamadan" satıyor. Eğer ki o telefon açılırsa eline ulaşmış demektir ve garanti tekrar başlar. KALDIĞI YERDEN. Firma muhtelen açmış bunu sana satmadan önce. Demekki bunu sana satan şirket belirtmemiş ama bunun kuralı budur. ELINDEKI TELEFON IKINCI EL. Şu an apple ilgili hiç bir sıkıntı yok. Istediğin kadar uğraş zerre para koparamazsın uyanık.
Soran+1 yılcanım mısın ben bu telefonu alalı bir sene olacak ve ilk alınış tarihi benim alındığım tarihten bir ay önce yani applen ülkesinden alınıyor garantiyee gitmişmişte gelmişmşite boş laf yapma
- +1 yıl
Garantiye gitmiş gelmiş seni eksik akıllı. İlk alınış tarihi senin aldığından 1 ay önce değil garantiden geliş tarihi bir ay önce elindeki ürünün garantisi bitmiş işte bunu anlamak bu kadar zor olmamalı ya. Neyse zaten kendini gizlemenden anlaşılıyor ki 15 yaşında bir ergene laf anlatmaya çalışıyorum o yüzden sinirlenmiyorum ~~~
Soran+1 yılsen tam bir manyaksın ! defol
En İyi Cevaplar
+1 yılKızım sen ne salak bişeysin egoist yaa.. önce insanlarla insan gibi konuşmayı öğren.. şuna cevap vermeyin bnce arkadaşlar.. !!
04 Yorumla
Soran+1 yıldefol gt gerizekkkkkalı uğrAŞMA
- +1 yıl
İnsan müsveddesi.. asalak
Soran+1 yılSANA NE DİYORUM BEN ! İŞ Mİ BULAMADIN DEFFFFOLLL YOL AL ANLAMASI ZAYIF
- +1 yıl
Ergen seniii varoşşş byyy
Gizli Üye(30-35)+1 yılAcilin steve jobs geldi dubaiden alinan cihazda facetime bile yok neyse konu o degil eleinde faturan varsa halledilir sen apple internetten arama planla onlar seni arar sorun cozulur ;) sikayet etmene gerek yok birde apple apple sikayet edeceksen hic ugrasma ;))
077 Yorumla
Soran+1 yılnasıl yok manyak mısın herşey var gerizekaalııı
Soran+1 yılhe ben gitmedim zaten faaurayla !
Cevap sahibi+1 yılArabistan ve dubai cihazlarinda fectime ozelligi yokk birde amerikan cihazlarinin bazilarinin garantisi ulkemizde yok apple calisiyorum canim varsa seklin randevu al gel ;))
Soran+1 yılgerizekalıııııı :D neyse apple da çalışıyomusun canım benim <3 :D
Soran+1 yılbak anlayıp dinleemden konuşma kardeş biz dubaiden almadan bir ay önce amerikadan gelmiş cihaz dur o yazdığımı sana da atıcam :)
Cevap sahibi+1 yılAhaha iphone kac?
Soran+1 yılbenim telefonum yurtdışından alındı dubaiden bir yıl garantisi olduğu söylendi bende ocak ayında hoparlör çalışmadığı içn servise verdim fakat bize dedikleri bu telefon biz dubaiden almadan önce amerikadan bir ay önce gelmiş ve garantisi o süreçte başlamış ve o tarihten itibaren garantiyi sayıp şimdi bitmiş diyorlar garantiye bu yüzden ne değişim ne onarım hiçbir şey yapmadılar bizim alış tarihimize bakmaları gerekmez mi bu durumda - SENCE BU APPLEN MI HATASI ALDIĞIMIZ ŞİRKETİN Mİ
Cevap sahibi+1 yılYa orasini anladik neysee facetime bosver senin elinde faturaa var mı
Cevap sahibi+1 yılAnladikk canimm fatura var mii
Soran+1 yılfatura var herşey var
Soran+1 yılbak eğer beni kandırıyosaaaaan?
Cevap sahibi+1 yılSen ne kadar oynama var diyorsun 1 ay mi sadece
Cevap sahibi+1 yılLan senin neyini kandiriyimm enkazz appledayim ;)
Cevap sahibi+1 yıl1 aydan mi garantisi uyusmuyorr
Soran+1 yılya bir ay bile değil ben telefonu vereli 1 ay oldu neredeyse verdiğimizde garantide 5 gün gecikme var demişler ama amerikadan alındığı tarihe göre biz 1 ay sonra aldık o tarihten ama bizimkini saymıyorlar ya lütfen güzel birşeyler söyle bnaa
Soran+1 yılbu haksızlık değil mi ben aldığım tarihteki garanti başlangıcına bakarım bir ay neden boşa gitsinki iphone 6s plus
Cevap sahibi+1 yılSimdi telefon iphone kac birde arkada AIle baslayan model numarasi var bana onu soylee ayrica sana applen numarasini vericemm sabah o numarayii ara seni irlanda departmani ile gorusturecekler orda ki cocuk tercumanlik yapar sana sana apple bu durumdan dolayi bir kerelik istisma saglayacak garanti sureni elinde ki fatura tarihine cekecek sen aradinginda fatura elinde olsun yeter ;)
Cevap sahibi+1 yılModel numarasii nee A ile baslar onu soyle
Soran+1 yılya abim apple servisine götürdü orada yurtdışını aramışlar zaten kaç kere hoparlör sorunu vardı yapmamışlarda o da başka bir yerde yaptırmış cumartesi gelecek şu an tel yanımda değil cumartesi geç mi olur
Soran+1 yılşu an hiçbirşey elimde yok cumartesi gelecek :(
Cevap sahibi+1 yılOlmaz da canim soyle bir sey var cihaz amerikan cihazi burda destek gormuyorsa almazlar birde baska yerde dedigin applen yetkili servisleri disinda bir yerde yaptirdiysaniz apple bakmaz cihazaa garanti kapsami disi cunku yetkisiz mudahale var :(
Soran+1 yılyaptırdığımzı nasıl anlaycakki
Soran+1 yılya bu nasıl iş ya ağlıyacam artık offff
Cevap sahibi+1 yılApple her actigi cihazi ozel bir sistemle acar o sizin goturdugunuz yerde cihazi acacak alet yok ordan anlasiliyor :(
Soran+1 yıliçine edecekler mi telefonun yani bunu mu diyosun?
Cevap sahibi+1 yılApple disinda farkli bir yere yaptirdiysan bir problemi cozulur yarin baska bir sey baslar ozellikle touch id tamirini yapan apple disinda bir servis tanimiyorum cok zorr diger parcalarini bozmuslardir birde apple da onarim yok cihazda provlem varsa degisiklik saglaniyor ;)
Soran+1 yılya yaptırmadıysa hemen almak istiyorum o telefonu hemen !
Soran+1 yılhadi bir şekilde telefonu aldım diyelim yapılmamış bir şansım olur mu
Cevap sahibi+1 yılProblemi kendiniz cozerseniz olacagii bu bence o cihaz cöp :((
Cevap sahibi+1 yılUcuz etin yahnisi yenmiyor bir yerden patliyor
Soran+1 yılyahu 1 ay appledan oyaladılar sonrada yok değişim meğişim dediler abimde bıkmış teknik servise vermiş böyle olacağından haberi yok tabi !
Soran+1 yıl2200 e aldık az mı sence ! zaten tüm parçaları çinden o kadar pahalı bir cihaz olduğuna bakma canım sokacak yer arıyolar insana
Cevap sahibi+1 yılYapacakk bir sey yok yetkisiz mudahale varsa kimse bakmaz bende bakmam kime goturduysen ona yaptir apple prosedur bu sekilde ;)
Soran+1 yılhopaarlör sorunu için içini mi açarlar?
Soran+1 yılkime diyorum ya?
Cevap sahibi+1 yılTabi ki icini acaelarr acmadann ialem yapamaz ayrica abin farkli servise virakti yanina geliyor problemi halledince aervis size cihazi kargolayacak
Soran+1 yılya gül gibi telimin içine edecekler desene içim cız etti şu an ya
Cevap sahibi+1 yılBuaray goree az birde 1 yil garantii sonra boyle ugrasirsin istee telefinsuz kalirsin simdi hayatta alamssin 3240 tl ;) 6s 7 nin fiyati 3800
Soran+1 yılbunu hemen abime söylemem lazım ya oldu da açılmamış olsun yapılmamış hiçbir şey o zaman bir şans olur mu? diyorum sana
Cevap sahibi+1 yılTelefonun ici acilmadiyaa sansin varr ama cihaz burda servia goruyor mu onada bakmaz lazim
Soran+1 yılsen gıcıklık yapmaya mı geldin yardım etmeye mi onu bir desene?
Soran+1 yılamerikadan alınanlar görür mü?
Cevap sahibi+1 yılSimdi bazilari goruyorr bazilari gormuyor bunun icin cihazin model numarasini bakmak lazim
Soran+1 yılkahretsinki yanımda yok işte ama a ile başlyan birşeydi sanırım
Cevap sahibi+1 yılOnu bende biliyorum A1633 veya 1634 ise burda destek gormuyor Ayrica A1660 larda burda destek gormez bilgin olsun ;)
Soran+1 yılkeşke yenisini verselerdi biraz üstüne katıp 7 alırdım ya ama bu canım şanssızlık bende olduğu sürece bunlar olur mu !
Soran+1 yılbunlar sahte mi demek?
Soran+1 yılben yarın abimle konuşsam söylesem içini açtıklarını filan off :(
Cevap sahibi+1 yılHayirr bu model numarali cihazlar amerikaya ozel uretilen cihazlar bizim ulkmezde bu cihazlar yok ve parcasida yok o yuzde elinde bulunan cihaz bir problem varsa degisiklik saglayamiyorlar cunku senin elinde olan telefon ulkemizde yok o yuzen AMERIKAYA gitmen lazim ;))
Cevap sahibi+1 yılValla sen bir bakk bu bilgileri hic bir yerden bulamassin ;)
Soran+1 yılamerikaya gidip o parayı harcayacağıma buradan 7a alırım manyak mıyım ya sen de :D
Soran+1 yılbir de apple bozuk cihaz veriyo değişim olduğu zaman diyolar doğru mu?
Cevap sahibi+1 yılO zaman sende oyle yapp iphone 7 plus 256 gb 5449 tl taksit yokk cashhh paraa ;)
Soran+1 yılya seni bir eklesem burdan duruma göre haber ederimm
Soran+1 yıl256 gb bana çok yavrum ya 16 gb yt yeter banaaa 7 olsunda. d ama gerçi 16 gb olmuyor zaten applen çoğu uygulaması dolduruyo her yeri
Cevap sahibi+1 yılNe bozuguu sacmalama oylee bir sey yok kulaktan dolma laflara inanmayin
Soran+1 yılya o cihazı nasıl açarlar ya açılacak yeri de yok napcam ben telefon nasıl olcak ya :( :( .( :(
Soran+1 yılpeki size sorunla gelenler olup yeni cihaz verdiğiniz oldu mu
Cevap sahibi+1 yılNie sana gizliden yaziyorum kendimi ifsa edemem cunku yasakk ahahaha
Soran+1 yılyahu ben sana zarr vermem nolursun ya
Cevap sahibi+1 yılOluyor arada duruma gore
Soran+1 yılya benim telefonum bozulacak mı şimdi iyice bir söylesene bunlarda aynı özelşeyi kullanmazlar mı yoksa nasıl açılacakki açılacak yeri yok :(
Cevap sahibi+1 yılMaalesef steve abimizin kesin emri var sosyal medya yasak ;)
Soran+1 yılbir de bu apple servisindekiler durmadan yurtdışını aramışlar garanti kapsamında olmasa aramaya bile gerek duymazlardı demi bir de o var sence?
Cevap sahibi+1 yılZorlaa aciyorlar bir sekildee yaptirdiysan acmislardir
Soran+1 yılaman çok yasak aman aman :D sanki sen gözüküyorsun ya burdan yazcam :/
Soran+1 yılabim bana bügün söylesi servise verdim cumartesi gelecek diye bende yarın arıcam inşallah geç kalmamışmdır offf offfffffff
Cevap sahibi+1 yılOlsunn biz essgi saglam kaziga baglayalim da ne olur ne olmazz
Soran+1 yılbir de bu apple servisindekiler durmadan yurtdışını aramışlar garanti kapsamında olmasa aramaya bile gerek duymazlardı demi bir de o var sence?
şuna cevp verir misin?
Cevap sahibi+1 yılInsallah ama acmizlarsaa cihazzz cöp
Soran+1 yılaçannn ellerineee... :( :( :(
Cevap sahibi+1 yılAynen aramazlardii benim dedigim iasem icin aramis olmalari gerekiyor yapacak bir sey yoktur belkii abinde o yuzden baska servise vermis olabilir
Soran+1 yıliasem bu ne?
Cevap sahibi+1 yılIslem yaa
Soran+1 yılya benm bozulmayan telim olmayacak mı? bir de hoparlör sorunu nasıl oluştu biliyor musun uçakta kulaklık soktum çıkardım onsan sonra iyice saçmaladı zararlı mıydı bbu hareket?
Cevap sahibi+1 yılYa simdi bir sey diyemem belli olmazz yenisini alisin amerikadan orda 649 dolar bir iphone 7 yarin is var ben kactim
Soran+1 yılamerikaya ayak bastın mı diye sorsana gerizekalıııııı ! :D neyse yardımcı oldun sağol ya tel elime sağlam geçerse sana ulaşıcam ban yardımcı ol tamam mı
meraktan ölen bir milletiz, herkes konuyu sormuş. ben şöyle diyorum problem yazılımsal mı donanımsal mı ona göre bilgi vereyim
010 Yorumla
Soran+1 yılhoparlöründe sıkıntı vardı yorumlarda yazdım uzun ca ona baksnız
Soran+1 yılbenim telefonum yurtdışından alındı dubaiden bir yıl garantisi olduğu söylendi bende ocak ayında hoparlör çalışmadığı içn servise verdim fakat bize dedikleri bu telefon biz dubaiden almadan önce amerikadan bir ay önce gelmiş ve garantisi o süreçte başlamış ve o tarihten itibaren garantiyi sayıp şimdi bitmiş diyorlar garantiye bu yüzden ne değişim ne onarım hiçbir şey yapmadılar bizim alış tarihimize bakmaları gerekmez mi bu durumda - SENCE BU APPLEN MI HATASI ALDIĞIMIZ ŞİRKETİN Mİ
Soran+1 yılKUTUSU kapalı geldi evet bana yardım etsene ne yazacağım konusunda
Soran+1 yılİngilizce bilmiyorum ki :( hem su an faturası filanda yok yanımda
Soran+1 yılsözün var unutma tel geelecek cumartesi günü fatura da evde veya telin yanında olabilir şimdi seni takip edeyim de bulunçça resmini atcam sana olur mu
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
16Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılEğer sorunun Apple'ın Türkiye bürosuylasa, merkezi mahkemeye şikayet etmelisin. Ama eğer şirketin kendisini şikayet edeceksen, ABD yüksek mahkemesine yapmalısın şikayeti. Ama dikkatli ol derim eğer yeterli bir gerekçen yoksa sana karşı dava açabilirler
00 Yorumla
+1 yılSenin şikayetinle belki apple iflas eder hahaha😑😅 Sen şikayet etsen ne farkederki
09 Yorumla
Soran+1 yılergenlikten çık bir sonra aklının ermediği sorulara görüş paylaşırsın
- +1 yıl
Ergen sensin Apple şikayet felan daha çocuksun git başka şylerle ugraş😅😅
Soran+1 yılsen canım mısın dava bile açıp kazanan var köpekleşme defol
- +1 yıl
hahaha. Sen dava aç bakalım senin avukat tutmaya gücün yetecekmi
- +1 yıl
öyle basit degil. o işler
Soran+1 yılgerizekalıııııı ! ben dava açamam 5 yıl sürünemem mahkemelerde zaten. şikayetle dava aynı şey değil bunu bir anlasın o küçük beynin
- +1 yıl
Beyin bedava. Sen şikayetçi oldugu An seni Takmayacaklar Çünki apple bir TR kuruluşu degildir. Ahaha. Sen şikayet et Zaten seni hiç takmayacaklar. canım bayyy😗😗
Soran+1 yıldefollll ergen sinir bozucu mallarsınız sadecee
- +1 yıl
Güle güle.😊
ısır elmanın yarısına bak bakalım faydasına nazar değer sana düşersin halkasına
01 Yorumla
Soran+1 yıldefollll hepiniz delirmişsinizz itleeer
konu ney ona gore eger hakli bulunursan analarini bile... oyle bir cok dava var apple a acilmis
00 Yorumla
+1 yılİstanbul'da ofisleri var. ggla telefonu var. ayrica e devletten sikayet et
00 YorumlaCanija susadin galiba donunu birak senin af edersin pedine kadar alir sakin yapma oyle bir yanlis
00 Yorumla
+1 yılnasıl edeceğini bilmiyorum ama etsende büyük ihtimalle haksız çıkabilirsin
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılYurtdışı ürünüyse pek bir hak iddia edemezsiniz
06 Yorumla
Soran+1 yılsanki türkiyedekiler türkiyede üretiliyor manyak manyak konuşmayın ya
- +1 yıl
Cahil cahil konuşma ya. Ürün Türkiye için üretilmemiş ise pek bir hak iddia edemezsin. Kendi pisliğinde boğul. Beter ol
Soran+1 yılyurtdışından alıp ben giriş ücretinide verdiysem hak idda ederim tamam mı sen boğul grizekalı
- +1 yıl
Firma kabul etmediği müddetçe sürüneceksin!
- +1 yıl
Hak iddia edemezsiniz hanımefendi. O yurtdışı malı. Türkiye için üretilmedi. Giriş ücretini ödedim de onlara da, sana gülsünler
Soran+1 yıluzaylılar için mi üretildi
Şikayet etme sebebiniz nedir hanımefendi?
09 Yorumla
Soran+1 yılnasıl ederim diye size soruyorum sebebini ne yapacaksınız ya
Soran+1 yılha bu konuda bilginiz olduğunu söylerseniz neden anlatmayım ama boştan yere anlatamam yani
Soran+1 yılzaten bilgin yoktur defolll tamam mı
Soran+1 yılinsan kendi nasılsa öyle görürmüş karşısındakini !
Soran+1 yılolmuyorum ! git surdan
+1 yılDikkat et dava sonra sana dönmesin.
00 Yorumlasıkıntına göre değişir
01 Yorumla
Soran+1 yılyahu benim sıkıntım varki başvurcam ama nasıl diye soruyorum bilmiyosan sus otur
- İnternet & Teknoloji konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılavukat tutarsanız iyi olur sorun neydi hanımefendi
04 Yorumla
Soran+1 yılaslınd ben dava değil çünkü çok geç sonuçlanır şikayet edip sesimi duyuracağım bir yer arıyorum ama neresi
- +1 yıl
tüketici hakem heyeti
Soran+1 yılnasıl peki
- +1 yıl
bulunduğunuz ildeki tüketici hakem heyetleri Var oraya başvurun
Şikayet konusu nedir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok geç canım jobs sizlere ömür
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılkonu nedir?
02 Yorumla
Soran+1 yılnasıl şikayet edebiliri ya hepiniz mı aynısınız ya insanı sinir etmek için bire birsiniz
Cevap sahibi+1 yılSaygısızlara yardım etmiyorum, herkese iyi geceler, size de terbiye diliyorum, cevap yazsanız da muhatap olmayacağım.
+1 yılniye edeceksin
018 Yorumla
Soran+1 yılnasıl edlilr diyorum ya
- +1 yıl
niye edeceksin onu söyle sana nereye şikayet edeceğini söyleyeceğim.
Soran+1 yılbenim telefonum yurtdışından alındı dubaiden bir yıl garantisi olduğu söylendi bende ocak ayında hoparlör çalışmadığı içn servise verdim fakat bize dedikleri bu telefon biz dubaiden almadan önce amerikadan bir ay önce gelmiş ve garantisi o süreçte başlamış ve o tarihten itibaren garantiyi sayıp şimdi bitmiş diyorlar garantiye bu yüzden ne değişim ne onarım hiçbir şey yapmadılar bizim alış tarihimize bakmaları gerekmez mi bu durumda
- +1 yıl
bu applen sucu değil ki size telefonu satan firmanın suçu.
Soran+1 yılnasıl ya garantiyi o süreçte başlatmakta nedir o da mı firmanın suçu
- +1 yıl
faturası var mi?
Soran+1 yılvar evet her türlü şeyi götürdük 1 aydır tel elimde değil şimdi çıkmışlar biz değişim veya onarım yapamayız diyorlar peki dubaideki aldığımız yer mi suçlu sence kafam karıştı şu an ya bir sene bile olmadı ya Mart a yakın geçti tel elime 2016 da
- +1 yıl
telefonu satan yer suçlu. Apple niye suçlu olsun ki sen telefonu aracı dan aldın eğer şikayet edeceksen ona edeceksin.
Soran+1 yılyahu burdan beni kim takar ki
- +1 yıl
çöp o zmaan 😂
Soran+1 yılçok mu komik ya güldüğün şeyi yaşamadan ölmeyeceksin
- +1 yıl
yaşadım merak etme bu yüzden çöp 😂😂 bende Almanya dan almıştım telefonu
Soran+1 yılsenn sorunun neydi
- +1 yıl
fatura isi
Soran+1 yılyani aynı sorunumuz?
- +1 yıl
çöp ışte
Soran+1 yılyorumlarda bir umut doğdu inşallah bakalım :D çöp olmasın :) şu anda çöp değil mis gbi telefon :)
- +1 yıl
sen onlara bakma ya
Gizli Üye(36-45)+1 yılGit şikayetvar a
03 Yorumla
Soran+1 yılhepiniz geriiii zekalısınız gerçekten ya mallsınız o site sence takılır mı şikayetlerine kimi kime şikayet ediyorsun benim doğrudan apple ı şikayet edebileceğim bir yer olmalı tek mağdur olan ben değilimdir herhalde
Cevap sahibi+1 yılGit o zaman direkt başbakana falan Allahın safı
Soran+1 yılsensin saf ! defoll şurdan
Devamını Gör(2)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Apple ı şikayet etmek istiyorum nasıl yapabilirim bilgisi olan?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar