Merhaba arkadaşlar. Konu malûm LOL.
Ben oyuna çok önceleri başladım ancak çok dereceli atmazdım. İlk göz ağrım ve tek göz ağrım bir hesabım var.
Malum çömezken dereceli girip feedlediğim zamanlar bronza düştük.
Geçen sezon bir arkadaşlar girdik ranked. 10 da 7 yaptık. Onu gold 3 beni bronz 1 attı.
Koyuyor adama yani.
Bu hep böyle mi devam edecek. Yeni sezon gelmiş yine girsem yine aynı şey olacak değil mi?
Ben oyuna çok önceleri başladım ancak çok dereceli atmazdım. İlk göz ağrım ve tek göz ağrım bir hesabım var.
Malum çömezken dereceli girip feedlediğim zamanlar bronza düştük.
Geçen sezon bir arkadaşlar girdik ranked. 10 da 7 yaptık. Onu gold 3 beni bronz 1 attı.
Koyuyor adama yani.
Bu hep böyle mi devam edecek. Yeni sezon gelmiş yine girsem yine aynı şey olacak değil mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar