PC ekranım genişledi, simgeler büyüdü. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar pc ekranım yayvanlaştı. Simgeler falan baya büyüdü. Araştırdım biraz. Ekran çözünürlüğünü yükseltmem gerekiyormuş. Ama sıkıntı şu ki, 2 seçeneğim var çözünürlükte. 800x600 ve 1024x768. Benimki zaten şu an 1024x768. Daha yüksek bir seçenek yok. En yüksekte olmasına rağmen ekranım yayvan. Ne yapmam gerekiyor lütfen yardım edin.
PC ekranım genişledi, simgeler büyüdü. Ne yapmalıyım?
Cevapla