
Elimle gösterdiğim laptopun kenarları çıktı elimle kapattım oraları lakin bir şey olur mu? Bilgisayar çalışıyor bu halde de.

tırnağı kırılmışsa ya yapıştıracan ya da laptop tamircisinde çıkma parçayla değiştircen
Kenarına baskı yapınca içine girdi şu an çıkmıyor. Bilgisayar benim olsa sıkıntı olmaz da abimin olduğundan öğrense azar işitcem 😞
sessizce ver laptopu ve arkana bakmadan uzaklaş oradan o vakit
Zaten bilgisayara girmiyor genellikle arada bir giriyor. şu an taktım gibi görünürde bir şey yok gibi. Bilgisayarda çalışiyor.
nema problema o zaman!
Annem kırıldı diyince orası takılmaz sandım ondan korktum bir şey olur sonra abim kızar diye
tamam ablacım. yazdığıma pişman oldum. yazma artık cevap!
Japon yapıştırıcı ile çok az bir şekilde sürerek yapıştırınız sorun olmaz
Geçmiş olsun servise götürmelisin
Cevap
6Cevap
Ekran cercebesin Etrafındaki vidalardan kirilan vardir birsey olmaz ama cerceveyi cikarip kontrol et derim.
laptop masadan nasıl düştü ki
Kurduğunuz cümle çok düzgün. Umarım bilgisayarınız tamir olur.
bir şey olmaz.502 ile halledersin
Kedi şeyini görmüş, yara sanmış. Birşey olmaz.
teknik servis düzeltir
Kenarını yapıstır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar