Telefonumun sarjı kendi kendine artıp, azalıyor. Neden kaynaklı olabilir?

Sabah kalktığımda sarjı %50 olan telefonum donukluk yaptığından, kapatıp açtım ve sarjının %20 olduğunu gördüm ardından birkaç müzik dinledim ve sarjı %17 oldu. Telefonu kullanmaya devam ettim aynı işlev için ama bu sefer de şarjım %19 oldu. Neden kaynaklı olabileceğini söyleyen birisi var mı acaba?
Telefonumun sarjı kendi kendine artıp, azalıyor. Neden kaynaklı olabilir?
Cevapla