Telefonum depolama alanı yok diyor sürekli, sebebi ne olabilir?

Telefonun hafızası + hafıza kartı var ama bir uygulama yüklesem depolama alanı yok diyo çok yer kaplayan bişeyleri siliyorum hala öyle diyo en sonunda dayanamadım bütün uygulamaları sildim yükleyeyim dedim yine olmadı. Eskiden baya iyi yükleme yapardım şimdi ne müzik var ne fotoğraf ama yinede.. acaba hafıza kartında mı sorun?
Telefonum depolama alanı yok diyor sürekli, sebebi ne olabilir?
Cevapla