
Evet arkadaşlar sizce belediye binamı yavaştan yükseltmeye başlasammı. Şu an okcu kuleleri son seviyeye basılıyo ve savunma olarak sadece teslalar hava patlaticı ve mayinlar falan var sizce neler yapayim?

Niçin acele ediyosunki kardeşim. Kralı 10. seviyeye yükselt, Teslaların hepsini 6. seviyeye yükselt. Eminim Labarotuvar full değildir. Binici Valkyrie Golem hepsini yükselt. Duvarlarıda 8. seviyeye yükselt hepsini. Acele etme bu oyun sabır gerektirir. 141. seviye KB9 köyü olan birisi olarak ben herşeyi fulleyerek geçtim KB 9'a
Ben KB 8 full iken 103. seviye idim. Tabi k zamanlar 46.000 bağış yapmıştım, bagış fazla yapmayan biriysen 92. seviyede ya da o civarlarda KB 8 full olursun.
duvarları yükseltmen faydalı oalcaktır köyü yükseltmeden önce tamamla sonra imkansıza yakın oluyor
Bende clash oynuyorum 78 levelim koyun iyi gelismis ama belediyeyi daha yuksetme duvarlarinin en azindan bir kismini 8 . sev yapmaya calis belediyeyi basinca rahat edersin
hayır henüz erken sadece 1 kışladan pekka çıkarabiliyorsun kışlalarını yükselt karakışla ları yükselt herşey bitsin ondan sonra bas binayı
Cevap
5Cevap
Hepsi ful ise yükselt. Sadece savunma değil adamların da ful olmalı
Herşeyi yükselttiysen olur
Ben öyle yükselttim hep, bence bas yükseltmeye
164 levelim yardımcı olayım istersen.
Bence zamanı gelmiş.
Bence de öyle yap. İlk önce herşeyi son seviye yap ondan sonra bas.
Duvarları yap bence.
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar