Klimayı oda sıcaklığında çalıştırırsam çok enerji harcar mı?

Mesela oda 30 derece ve klimayı 30 dereceye ayarlarsam çok enerji tüketir mi ve fatura kabarık gelir mi?
Klimayı oda sıcaklığında çalıştırırsam çok enerji harcar mı?
Cevapla