Bugün dizüstü bilgisayar aldım. Ama nasıl sunum hazırlanılır çözemedim. Slayt nasıl yapılır? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim :)slayt hazırlama
Bilgisayarda slayt yapabilmek için, öncelikle bilgisayarında Microsoft Office yüklü olmalı. Powerpoint en çok kullanılan slayt programıdır.
Slayt nasıl yapılır?
Slayt yapımına başlamadan önce, konuna göre tema belirlemen gerek. Sonrasında bir powerpoint dosyası açarak slaytın ilk ekranını düzenlemeye başlıyorsun. Tasarım kısmından slaytını zenginleştirebilirsin. Sonrasında ekrandaki yönlendirmelere göre başlık ve alt başlıklar ekleyerek sunumu hazırlamaya başlıyorsun. Yeni bir sayfaya geçmek için sol alanda mouse ile sağ tık yeni slayt diyerek yeni sayfalar ekliyorsun.
Bu videoda daha detaylı anlatıyor. İzleyerek öğrenebilirsin. Çok kolay aslında. Yine ekle kısmından slaytına görsel, müzik ve video ekleyip zenginleştirebilirsin. İyi bir powepoint sunumunda nelere dikkat etmek gerekir, bu videoda gösterilmiş. Bu hatalara düşme.
Slayt için power point indirmen lazım. Korsan önermem ama pc de belki vardır bir bak olmadı orj alabilirsin bir ihtimal beleş kullanmana izin veriyor olabilir belli süre
En İyi Cevaplar