Hafıza kartı telefonumu çok ısıtıyor. Ne yapmalıyım?

Daha önce batarya ısınıyor sanmıştım ama hafıza kartının takılı olduğu yer aşırı sıcak tutarken elim yanıyo telefonla konuşurken kulağım. Ne yapmalıyım? Telefon hafızası 4gb ve bana yetmediği için 8gb hafıza kartı aldım acaba telefona yüksek geldi diye mi öyle yapıyor. Ama hafıza kartı kullanmaktan başka çarem yok.
Hafıza kartı telefonumu çok ısıtıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla