50 cc motorların zorunlu trafik sigortası ne kadar.. ben 50 cc için 350 t. l senelik ödeyecekmişim kazıklanıyor muyum?

bir sorum daha var 50 cc motorların içinde en zevkli motorsiklet hangisi sizce, ne marka? 50 cc kullanmayanlar bunun dışında genel olarak scuturvari günlük motorlar ya da keyif motoru bazında en keyifli diye düşündüğünüz makinalar hangisi yazarsanız sevinirim? birde 50 cc lerin yakıt tketimleri düşük diyorlar ben 100 k. mde 4 litreye doğru gidiyorum sizce çok değilmi sizin makinalar ne durumda?
50 cc motorların zorunlu trafik sigortası ne kadar.. ben 50 cc için 350 t. l senelik ödeyecekmişim kazıklanıyor muyum?
Cevapla