arkadaşlar feyse gi̇remi̇yorum hata veri̇yor? çok aci̇l bi̇ baksaniz? aci̇l !!! ?

Arkadaşlar başlıktanda anlaşılacağı üzere feyse giremiyorum e postamı yazıyorum şifremi yazdıktan sonra giriş yap seçeneğine tıklıyorum şöyle bir yazı oluyor:
"Lütfen daha sonra tekrar deneyin Çok sık deniyorsun. Lütfen daha sonra tekrar dene. "
Telefondan deniyorum bu sefer şöyle bir yazı çıkıyor:
"Çok fazla kez giriş yapmaya çalıştın. Hesabını korumak için griş yapman geçici olarak engellendi. Lütfen daha sonra tekrar dene"
anlamadığım şey gün içinde ilk kez giriyorrum ne yapmam gerekiyor?
arkadaşlar feyse gi̇remi̇yorum hata veri̇yor? çok aci̇l bi̇ baksaniz? aci̇l !!! ?
Cevapla