Engelleme modunu açmışsın ne işe yarar bilmem tel damsu g sa yukarıdan aşağı parmak indir wifi falan açma yeri varya o yeri aç işte sonra sağ üsteki yere tıkla. Ordan kaparsı
samsunglarda telefonunu yukardan aşşahğı doğru indir yani bildirim panelini aç orda en sonda rahatsız etmeyin var onu açmıssın üzerine bidaha bas kapatsın
En İyi Cevaplar