Sizcee? Hoşlanırlar mı Nefret mi ederler yoksa umursamazlar mı?
Evet Hoşlanırlar
Hayır Nefret ederler
Bilmiyorum ki
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
çoğu sevmez aslında oyunla değil benimle vakit geçir diye ama benim gibi oyun seven biri olursa çok iyi anlaşabilirler
fifa16 , god of war , asasins creed , mortal kombat, call of duty ghosts
vayy erkek gibiyim desene :D
aksine kız gibi olun oynamayın öyle diyen erkekleri gördüm ben ama asosyalliğin getirdiği şeyler işte :D
henüz öyle bir kızla karşılaşmadım , en iyisi ben olmalıyım derim çünkü hep :D
sefgilin kızar :D
Ben de oynadığım için , aşırıya kaçmadığı sürece sıkıntı yok..
Evet hoşlanırlar.
Cevap
0Cevap
Ben hoşlanıyorum :D bende oyun bağımlısıyım çünkü.
@iReactive sevgilimle pes oynuyorum ben tabii yaşadı :D jksdf
Lol, gta vice city ilk oyunum, gta5 online olarak arkadaşlarla takılıyoz, uncharted 4, tomb raider, Doom 3 , Alien isolation,( five night at friday, emily wants to play) parantez içine aldıklarımı bitirdim çok güzel korku oyunları.
csgo güzel fps oyunu fakat ben sinirlenip bıraktım o oyunu, jacpotta kaybedip kaybedip durdum o kadar para gitti sinir oldum :D
şimdi ise dotaya başlamayı düşünüyorum :D
ayrıca call of duty Assasin Credd FarCry bunlarıda bitirdim :D
bizim grubumuz var zaten 5 kişilik online olan oyunlarda takılıyoz öyle :D
oyunları çok seviyorum ben ya bir sürü para harcasam da oyunların içine katılıp gidiyorum özellikle hikaye bazlı oyunlar çok fazla hoşuma gidiyor :D
hım bak o oyunu bilmiyorum ben :D bir bakarım :D
hım peki en kısa zamanda oynarım oyun tavsiyelerini dikkate alıyorum :D
aynen :D lola kafayı taktım ben çk sarıyo ya alıyorum cipsi elime hem oynuyom hem yiyiom :D
pek yeni sayılmaz 3-4ay oluyor ama çok az oynayabiliyorum vakit kalmıyor :D
hoşlanırım beraber lol atarız sevdiceğimle
benim yerime oyunu seçiyorsa hayır sevmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar