İnternet & Teknoloji Telefonda 3 kere dıt dıt dıt sesi gelip kapanması ; ne iş 📞📱☎📡 ? Halona_ Takip Et Xper 3 Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Telefonda 3 kere dıt dıt dıt sesi gelip kapanması ; ne iş 📞📱☎📡 ?Engel olmadığı kesin acaba çekmeyen bir yerdemi? Güncellemeler+1 yıl Güncellllllllllllllll Telefonda 3 kere dıt dıt dıt sesi gelip kapanması ; ne iş 📞📱☎📡 ? Cevapla Telefon Soruları İş Soruları Engel Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Umutsuzvaka0307 Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Eşimin telefonu öyle.. üç kez çalıyor aradığınız kişiye ulaşılamıyor diyo.. bulamadık nedenini 0 0 Yorumla
Serencikk Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl engel yemişsindir. ya da meşguldür :D 0 10 Yorumla Halona_ +1 yıl başka telefondanda aradım aynen yine böyle meşkulken aradığınız kişi bir başkasıyla görüşüyor der. Acaba çekmeyen biryerdemi Yorumla Serencikk +1 yıl olabilir ya da onun telefonda kartında sıkıntı vardır. Yorumla Halona_ +1 yıl telefonunu kırmıştı ondan olabilir mi :DF Yorumla Serencikk +1 yıl kartı kırık olsa ya da kullanmasa ulaşılamıyor der. egel yemediğine eminmisin. Yorumla Halona_ +1 yıl evet canım eminim. Engel yesem hem ilk bir çalar sonra kapardı Yorumla Serencikk +1 yıl yoo direkt kapananda var seninki gibi Yorumla Halona_ +1 yıl emgel değil ama :/ Yorumla Serencikk +1 yıl telefoncuya sor Yorumla Halona_ +1 yıl hahaha :D Yorumla Serencikk +1 yıl :D:D Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Kontorun bitmis ya da arama hakkin 0 1 Yorumla Halona_ +1 yıl yok var Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Nasıl nasıl. Anlamadım? 0 6 Yorumla Halona_ +1 yıl arıyorum dıt dıt dıt sonra kapanıyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Dıt dıt dıt 😂😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kızma ama güldüm ya harbiden. . Hat kapalıdır büyük ihtimal Yorumla Halona_ +1 yıl 😪😪😭 komik mi Yorumla Halona_ +1 yıl nasıl yani telefon kapalı olsa ulaşılamıyor diyor. Meşgul olsa aradığınız kişi bir başkasıyla görüşüyor diyor. Engelde yemedim. Acaba çekmeyen biryerde mi. Telefonu kırıkdı çünkü Yorumla Ercankalay +1 yıl Uçak moduna alınca öyle yapar Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Eşimin telefonu öyle.. üç kez çalıyor aradığınız kişiye ulaşılamıyor diyo.. bulamadık nedenini
engel yemişsindir. ya da meşguldür :D
başka telefondanda aradım aynen yine böyle meşkulken aradığınız kişi bir başkasıyla görüşüyor der. Acaba çekmeyen biryerdemi
olabilir ya da onun telefonda kartında sıkıntı vardır.
telefonunu kırmıştı ondan olabilir mi :DF
kartı kırık olsa ya da kullanmasa ulaşılamıyor der. egel yemediğine eminmisin.
evet canım eminim. Engel yesem hem ilk bir çalar sonra kapardı
yoo direkt kapananda var seninki gibi
emgel değil ama :/
telefoncuya sor
hahaha :D
:D:D
Kontorun bitmis ya da arama hakkin
yok var
Nasıl nasıl. Anlamadım?
arıyorum dıt dıt dıt sonra kapanıyor
Dıt dıt dıt 😂😂
Kızma ama güldüm ya harbiden. . Hat kapalıdır büyük ihtimal
😪😪😭 komik mi
nasıl yani telefon kapalı olsa ulaşılamıyor diyor. Meşgul olsa aradığınız kişi bir başkasıyla görüşüyor diyor. Engelde yemedim. Acaba çekmeyen biryerde mi. Telefonu kırıkdı çünkü
Uçak moduna alınca öyle yapar
Aynı durumu bende yaşıyorum