Arkadaşlar movie makerı ındrıyorum sistem gereksinimleri yetersiz dıyor ne yapmalı?

Arkadaşlar movie maker ı ındrıyorum sıstem gereksınımlerı yetersız dıyor ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz?
Arkadaşlar movie makerı ındrıyorum sistem gereksinimleri yetersiz dıyor ne yapmalı?
Cevapla