
Telefonum samsung s7 edge acaba telefondan mı yoksa 3d gözlükten mi kaynaklanıyor

Bilemicem bendeki s6 edge daha s7 sini alacak para geçmedi elime bosa paran gitmis bence ne gereği varki korelilerin telefonları iyi sadece diğer ürünlerinden alma
Pişman oldum aldığıma ya gözlük mu bozuk acaba anlamadim ki bir önceki telefonum s6 edgeydi pek bir fark yok biraz daha büyük ve biraz daha hızlı kamerası biraz daha iyi o kadar başka bir fark göremedim.
Bende s6 edge ve s7 edge gibi hızlı bir telefon kullanmadım. S6 olanını 1 sene kullandim aşağı yukarı en ufak bir donma veya kasma yapmadı bu telefon gibi on kamerasi iyi olan baska telefonda görmedim
Rica ederm
Malesef
Cevap
1Cevap
Ben kullanmıyorum
Bilmiyom başkan :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar