Lg G3 kendi kendine açılıp kapanıyor logoya kadar. Yani ekran hiç gelmiyor sizce ne yapabilirim?

Arkadaşlar meraba. Lg G3 telefonum 3 aylık. Kendiliğinden açılıp kapanmaya başladı ara sıra. Ama şimdi artık sadece logoya kadar açılıyor. Ekrana çift tıklayınca veya güç tuşuna basınca logo açılıyor sadece. durduğu yerde ekran kapanıyor logo geliyor sürekli döngü şeklinde. Ne yapabilirim böyle bir şey başına gelen var mı? Sizce sorun nerde olabilir ki bu durum çok canımı sıktı. Teknik servis garantili ama ben şimdi şehrimden istanbula telefonu gönderene kadar çok uzun süre geçecek ve kullanıcı hatası diye geri gönderecekler ondan korkuyorum. İki arada kaldım
Lg G3 kendi kendine açılıp kapanıyor logoya kadar. Yani ekran hiç gelmiyor sizce ne yapabilirim?
Cevapla