OTG Kablo çalışmıyor?

Telefonum sony xperia z1, ekran kırıldı dokunmatik çalışmıyor. İçideki dosyaları kurtarabilmek için OTG kablo aldım tek yolu buymuş kurtarmanın. Kablonun bir ucuna telefonu diğer ucuna mause'u bağladım falan olmadı, başka telefonlarda da denedim onlarda da olmadı. Markası S-link Hi Speed OTH HUB 4PORT, mause un markası da Logitec M90

Ya fareden dolayı olmuyor ya da kabloda sorun var. Bu marka kablo alıp da benim gibi sorun yaşayan oldu mu hiç? Başka hangi markayı önerirsiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
bu arada kabloda sorun varmış, başka kabloyla denedim oldu.

*Bilgisayara bağlamak için de telefonun tuş kilidinin açılması gerekiyor, dokunmatik çalışmadığı için açamıyorum onu da. Bu kadar basit bir bilgiyi bilmeyenler gelip burda hava atmaktan bahsetmesinler, hadi öptüm.
OTG Kablo çalışmıyor?
Cevapla