Telefonum SAMSUNG GALAXY MEGA I92OO 6.3 İNÇ
Telefonum birden hiç bir sebep yokken kapandı geri açmaya çalıştım ekran açılıyor telefonun modeli yazıyor ama açılmıyor.
şarja takıyoru pil işareti çıkıyor ama telefon%50 şarjla kaoanmıştı pil seviyesi göstermeden pilin içinde dönen şey donuyor öyle kalıyor.
ses kısma menü birde güç tuşuyla da denedim açılıyor devam diyorum android işaret çıkıyor devam etmiyor.
2 gün önce root attmıştım ondan mı oldu acaba diyorum...
lütfen yardım edin :/
Telefonum birden hiç bir sebep yokken kapandı geri açmaya çalıştım ekran açılıyor telefonun modeli yazıyor ama açılmıyor.
şarja takıyoru pil işareti çıkıyor ama telefon%50 şarjla kaoanmıştı pil seviyesi göstermeden pilin içinde dönen şey donuyor öyle kalıyor.
ses kısma menü birde güç tuşuyla da denedim açılıyor devam diyorum android işaret çıkıyor devam etmiyor.
2 gün önce root attmıştım ondan mı oldu acaba diyorum...
lütfen yardım edin :/
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar