Telefon Sattım Kimlik fotokopimi aldılar sorun çıkar mı?

Arkadaşlar geçenlerde iPhone 5s gold marka telefonumu sattım satarken adamlar kimlik fotokopimi ve altına telefonu kendi Rıza'mla sattım diye belge imzalattırdılar bir sorun olurmu? Veya telefon da bir sıkıntı çıktı arıza felan geri verebilirler mi?
Telefon Sattım Kimlik fotokopimi aldılar sorun çıkar mı?
Cevapla