
Çok üzülüyor daha yeni aldık anlayan yardımcı olabilir mi?

Ya ümitsizlik vermek istemem ama benim bildiğim o anakartla ilgili yani çözümü yok ama siz bir servise gòtürün ne diyecekler bir de ücrete mi giriyor ne kadar ücret alıyorlar onu da öğrenin
ekranın değişmesi lazım iç ekranın o kısmı olduğu gibi kırılmış
Kapatıp açtınız mı telefonu.. Ekran kartı kaymış olabilir..
Tamamen uyduruyor da olabilirim, bi'bok anlamam teknolojiden...
Geçmiş olsun.
Cevap
11Cevap
Ölü pixel oluşmuş ekranda. Serviste ekran ücreti 600 tl.
Aynen daha 15 gün önce benimde kırıldı ekran.600 tl masraf çıkardılar. Ve ekran şu an üzerinde olan orjinal ekrandan değil yani yan sanayi takıyorlar.
Gerekçe:Sony, servislerine orjinal ekran vermiyor, fabrikada orjinalini takıp piyasaya sürüyor.
ekran darbelenmis dokumatik oliorsa kulansin yoksa ekran degismesi gerekir
öyle kulansin ekrani degistirmekten baska cagre yok
ekran soketi yerinden oynamış olabilir (bi ihtimal)
Pikseller ölmüş hayırlı olsun
telefoncuya götürsün hemen
Emekli olmus aksine tamiri cok pahali,
Yakin olsaniz postalardim kargo cok pahali
Piksel bozulması geçmez herhalde
Dış ekran gitmiş. Garantiye girmez.
Pixel ölümü gerçekleşmiş 😞
ekran bozulmuş parasıyla yaptıracaksınız
Şeyi yemiş sanırım :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar