Facede gönderilen arkadaşlık isteğinin kaybolması ile ilgili?

Selam arkadaşlar,

Facede birine arkadaşlık isteği gönderdim, gönderdiğimde istek beklemede çıktı, aradan 1 saat geçtikden sonra kontrol ettim, isteğim kaybolmuştu, kabul etse bildirim gelirdi, isteği sil yapmış olsa yinede 'arkadaşlık isteği gönder' gelmesi lazım değilmiydi, engellemiş olsa profilini göremezdim dimi herşey aynı bütün profili görebiliyorum mesaj atma falanda var, acaba beklemeye almış olabilirmi?

https://hizliresim.com/a0ybkQ

Facede gönderilen arkadaşlık isteğinin kaybolması ile ilgili?
Cevapla