Selam arkadaşlar,
Facede birine arkadaşlık isteği gönderdim, gönderdiğimde istek beklemede çıktı, aradan 1 saat geçtikden sonra kontrol ettim, isteğim kaybolmuştu, kabul etse bildirim gelirdi, isteği sil yapmış olsa yinede 'arkadaşlık isteği gönder' gelmesi lazım değilmiydi, engellemiş olsa profilini göremezdim dimi herşey aynı bütün profili görebiliyorum mesaj atma falanda var, acaba beklemeye almış olabilirmi?
https://hizliresim.com/a0ybkQ
Facede birine arkadaşlık isteği gönderdim, gönderdiğimde istek beklemede çıktı, aradan 1 saat geçtikden sonra kontrol ettim, isteğim kaybolmuştu, kabul etse bildirim gelirdi, isteği sil yapmış olsa yinede 'arkadaşlık isteği gönder' gelmesi lazım değilmiydi, engellemiş olsa profilini göremezdim dimi herşey aynı bütün profili görebiliyorum mesaj atma falanda var, acaba beklemeye almış olabilirmi?
https://hizliresim.com/a0ybkQ
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar